Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid og uplanlagt hjemme alene med to to-åringer i hele dag (fram til 19.30). Vi har ikke bil i dag, og bor litt utafor allfarvei. Noen med supergode tips til hva vi kan finne på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok da, trenger ikke supergode tips... bare tips :)

Er litt lite kreativ her i dag.

Skrevet

Bake boller, tegne, gå en liten tur, lese bøker, lage middag sammen (en toåring kan jo hjelpe litt til).

Trenger jo ikke gjøre så voldsomt mye nå som du er høygravid og greier. Tror jeg hadde gått for en kosedag med rolige aktiviteter :-)

Skrevet

En balje med vann, med badeleker på badet? Det bruker å fange barnas oppmerksomhet en god stund. Det er i hvert fall min erfaring. Men, det krever jo tilsyn.

Bake kanelsnurrer? Du hadde kanskje hatt godt av å ha litt i fryseren til barselbesøk også?

Skrevet

Ja, kanskje vi skal bake. Tenkte litt på det. Men ungene er nok mest opptatt av å spise deig da :)

Det med bading blir litt vanskelig, for vi holder på å pusse opp badet. Vi har faktisk vært uten bad i 1 måned nå! Men håndverkerne sier de skal bli ferdig til helga. Gjett om jeg gleder meg!

Tror ikke jeg orker å gå tur heller. Kommer til å være sliten før vi kommer oss ut døra. Hardt å kle på seg selv og to småttiser når man har så stor mage. Også snør det masse ute nå :/

Tingen er at dagen blir så lang. Ungene våkna kl. 6.00. Da var det en runde med barne-TV, før jeg gadd stå opp. Så ble det litt legobygging, før det bare ble krangling. Nå er det tilbake til Tv-en igjen. Men, huff jeg får så dårlig samvittighet av å plassere dem foran den. Nei, får vel finne fram noen tegnesaker, mens jeg prøver å finne ut om jeg har ork til baking (jeg sliter med kvalme).

Huff, ikke meninga å syte altså :) Bare si fram om dere har andre gode ideer til hvordan få dagen til å gå.

Skrevet

Har du konditorfarge i hus?

Lag muffins med farge! Det er værtfall super populært her når vi får slike ekstra hjemme dager. Rosa prinsessemuffins, blå piratmuffins og grønne monstermuffins ;-) alt etter som hvem som er med å bake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...