Gå til innhold

Litt trist nå og full av hormoner:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår eldste sønn skla oppereres i dag å jeg får ikke vært med,det er pyton for en mor....Han har værdens beste støtte i mormor og morfaren sin,men likevel jeg føler jeg svikter han:-((( Vi skal på overtidskontroll i dag å håper dem setter oss i gang nå,vil være ferdig med å være gravid,syke barn mm.Nå vil vi bare få energien tilbake og nyte våren som en normal famile på 5....uff måtte bare få ut litt frusterasjon,bare gråter...uff!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt...... Du har hatt det slitsomt i den siste tida. Håper at dagen går greit og at du blir satt i gang snart hvis det ikke skjer noe før kontrollen........ Ha det bra :)

Skrevet

Skjønner deg godt Ate...ønsker deg lykke til både med gutten din og håper dere blitt satt igang nå,vært ei slitsom tid for deg:-((

Nå er du snart 3 barns mamma:-)))

Skrevet

Takk for oppmuntring jenter!!!!;-))) Ja nå gir jeg meg ikke jeg skal settes i gang,orker ikke mere:-sHa en flott dag jenter!!!!

Skrevet

Skjønner deg godt, og det er lov å være frustrert. Det er jo i sånne tilfeller som det du opplever nå at man skulle ønske seg muligheten for å dele seg i to ;-)

Jeg er sikker på at det går bra for sønnen din, og at du kommer til å t a godt vare på ham når han kommer hjem igjen! Og når det gjelder deg, så håper jeg inderlig for din skyld, at jeg ikke ser deg her inne på en stund!

Uansett, lykke til med dere begge to, og fortell hva som skjer når du har mulighet.

*trøste og lykke til klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...