Gå til innhold

Nedtelling 18. mars :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 8 dager igjen til termin, og jeg begriper ikke at fødsel ikke er i gang ennå... Er det mulig å bli så lei av å vente! Jaja, den som venter på noe godt... Hvordan står det til med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Våken du også,ja?;)

Her er det 3 dager igjen til termin!!Venter vårt første barn, en liten gutt:) Formen min er superbra:) Nå gleder jeg meg sååå til å se lille sprellemannen vår! I og med at mamma gikk 2 uker over med meg, så regner jeg med at jeg må vente en stund til før jeg får se han...Har iallefall ikke noe tegn til noe som helst enda..:(

Skrevet

God morgen, morgenfugler!

Her er det 18 dager igjen:) Har ingen hast med å føde enda!

Skrevet

Hei! Jeg har også 8 dager igjen, og har nesten resignert litt. Tenker at det er stor sannsynlighet for at vesla kommer i løpet av neste uke (som jo er terminuka), og hvis ikke så er det nesten garantert at det skjer noen av de første dagene uka etter. Det er tross alt bare noen FÅ prosent som går over 41+0.

Skrevet

33 dager til 20 april :)

Skrevet

10 dager i dag:)

Altfor tidlig våken, ellers er alt bra:)

Skrevet

Helt enig! 8 dager igjen her og! Glad for at termindatoen nærmer seg, men blir frustrert av å tenke på at det faktisk kan gå 14 dg over!! Det er begrenset på hvor lenge man klarer ål vente!

Skrevet

Termin i dag!!!! 0 dager igjen, merker jeg er sykt utålmodig nå....

Skrevet

+ 16 dager, og det er ikke engang sikkert de setter meg igang i morgen

Skrevet

35 dager. Har det ikke travelt. Skal jobbe en uke til før jeg går ut i perm og da vil jeg gjerne ha de 3 ukene før termin til å fixe ting klart! Dessuten er ikke kjøkkenet ferdig enda, men det nærmer seg! Gleder meg bare masse til perm jeg!!!

Skrevet

24 dager til termin. Er veldig sliten i dag for magen er stor og tung.

Skrevet

10 dager igjen, og fortsatt veldig forvirrende og motsridende følelser i forhold til om jeg vil at fødsel skal starte eller vente... Ikke jeg som bestemmer det akkurat, men kjenner at dette er de siste dagene vi er bare 3 i familien. Nå har jeg dagene fri (og ikke minst hendene), og kan gjøre som jeg vil, sove når jeg vil, dusje når jeg vil, spise når jeg vil, gå på cafè osv. Plutselig har vi en helt ny sjef i huset, og da er det slutt på friheten;)))

Skrevet

3 dager igjen... termin søndag.. Fingers crossed!!

Skrevet

69 korte dager igjen. Forstår bare ikke hvor dagene blir av, men de siste dagene kommer nok til å bli lange.......

Skrevet

24 dager til termin :-)

Skrevet

Er 35 fullgåtte uker idag og har 37 dager igjen til terminen. Plutselig begynner tiden å gå veldig veldig sakteeeeeeeeee.

Skrevet

27 dager til ultralydterminen og 20 dager til min termin. Jordmor trodde ikke hun kom til å se meg til neste time mandag den 29. mars, så vi får vente å se. Babyen ligger langt over kurven og jeg har født jentene mine 19 og 21 dager før termin.

Føler meg ikke helt klar enda, og hadde min siste arbeidsdag i går. Avspaserer de dagene jeg har igjen frem til permisjonen starter til onsdag, da jeg siden søndag har hatt så mange kynnere.

Skrevet

2 dager til termin nå, men har ikke særlig forhåpninger om at det skjer noe innen den tid.

Magen har blitt mye tyngre de siste dagene, det er vondt å gå på grunn av nedpress og bekkenløsning, så jeg blir littegrann motløs, men den som venter på noe godt osv.

Skrevet

4 dager til termindagen, -helt vanvittig at jeg er 2 dager fra å være i uke 40. Trodde aldri jeg skulle gå dit!!! Hahaha det skal komme en liten bebi ut av meg... ! Oj!

Skrevet

11 dager og nå begynner jeg å tenke at det faktisk kan skje snaart!! weee

Skrevet

Venter her også!

32 dager igjen, men han er veldig, veldig velkommen etter lørdag 3. april- da er jeg 38 uker, og det er jo bare 16 dager til det!

Veksler mellom å glede og å grue meg til fødsel jeg. Gruer meg mest til at jeg ikke vet når det starter, mtp han andre lillegutt her, og hunden.. Pass etc. Men tenker at når det først er i gang er jeg sikkert bare glad! Er ikke på langt nær så stor denne gangen som jeg var med første mann, så er ikke like drittlei og sprengt som da heldigvis!!

Skrevet

30 dager igjen her :)

Syns det går veldig greit ennå, har ikke lagt på meg så mye, og føler at kroppen fortsatt henger med! Det er deilig.. Gruer meg til fødselen, så jeg går liksom ikke å venter så veldig på det. Prøver å nyte tiden som gravid nå! Gleder meg selvfølgelig til å få det lille nurket, men nå for tiden overskygger frykten for fødselen det. Så velger å nyte magen og det at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil en liten stund til ;)

Skrevet

6 dager til termin igjen. venter veldig akkurat nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...