Julelita Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Sommeren nærmer seg, og vi har bestemt at i år skal vi til syden alle tre. Det blir nok kjempemorsomt, og jeg gleder meg Saken er den at vi har en liten hund, og jeg er litt usikker på hva vi skal gjøre med ham. Det er verdens snilleste hund, og han kommer godt overens med andre hunder, men jeg er skeptisk til å etterlate ham i en kennel pga pelsen. Vi har nemlig en puddel som jeg holder i utstillingspels, og han skal på utstilling 1 uke etter at vi kommer hjem igjen. Det hadde sikkert vært morsomt for ham å være sammen med masse andre hunder, men jeg tror ikke at pelsen hadde tålt det. Det er egentlig ikke noe alternativ å etterlate hunden hos familie. Jeg har vridd hjernen litt ift venner å spørre, men kommer ikke egentlig på noen. Det er sikkert mange som ønsker å prøve hvordan det er å ha hund før de evt skaffer seg selv, men jeg kjenner ikke noen akkurat nå. Noen forslag til hva annet jeg kan gjøre?
Gjest sug lut Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Snakk med raseorganisasjon, de kan antakelig formidle kontakt med noen som er kompetente til å passe.
Julelita Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 godt forslag, det tror jeg at jeg skal gjøre.
Propellll ♥ Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Spør oppdretteren om han / hun kan være behjelpelig med pass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå