Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min første post her, og tror ikke jeg poster på riktig sted, men jeg foretrekker å være anonym uansett.

Jeg har rundt 4 (5?) dager sen mens, småkvalm på morgen/ettermiddag, rar mageknip (egentlig ikke vondt, bare rart?), har vært tissetrengt i rundt to uker nå og er generelt ganske trøtt og sliten. Jeg har aldri vært gravid før, men jeg tror ikke jeg har stresset meg sein, for jeg er vanligvis helt punktlig og har hatt bekymringer (og trodd jeg var gravid) før.

Jeg er 24.. siste mens started 14 februar..

Føler jeg friker meg selv litt ut, men om jeg får mensen nå blir jeg samtidig litt skuffet...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Kanskje det. Piss på pinne, kvinne. Det er ingentig som en morgenstund på badet med pinnepissing.

Skrevet

joda, det blir vel litt pinnepissing her i gården, men det er vel enda litt tidlig?

tenker jeg gjør det om 3-4 dager eller noe. (:

Skrevet

Bedre å vente noen dager for lenge, for det er skikkelig skuff å få negativ.. Lykke til,da ;)

Skrevet

Grugleder meg. Vi prøver jo ikke å få barn, men om det skjer så skjer det, og det ville selvfølgelig vært veldig veldig spennende (og litt skummelt!).

Gjest sug lut
Skrevet

Det er så lenge siden at jeg ikke husker når man pisser. Annet enn når man må pisse, selvsagt. Men uansett - kjøp pinner (minst to, man vil alltid dobbeltsjekke uansett), det må til.

Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn for noen mnd siden. På den tida jeg ventet med å teste ble jeg vant til tanken om baby og ble skikkelig skuffa, da 8 (ja,8) tester med flere dagers mellomrom, da, var negative...

Men masse lykke til:)

Skrevet

Er det lurt å kjøpe to like merker, eller to forskjellige? Den mulige barnefaren la ut om det, men jeg greide ikke helt følge tankegangen hans.

På ene siden.. om en type test har en eller annen feil vil en annen type test gjenkjenne det.

På en annen side, om du får samme resultat med samme test bekrefter/avkrefter det jo noe også.

Oj, nå tror jeg at jeg er litt overtrøtt her.

Gjest sug lut
Skrevet

To ulike vil jo da potensielt gi deg to grunner til å måtte kjøpe enda en av hver, vil jeg mene. I alle fall om du er gravid på den ene og ikke på den andre. Men hei, det er seint.

Skrevet

Ender vel med fire bare for å være sikker, da. :P

Haha, nei, jeg får si god natt før jeg surrer mer om dette!

Skrevet

Jeg kjøpte like. Mange som tester med billigtester og hvis de slår ut tar de en CB digital test.

Gjest sug lut
Skrevet

Du får piss and tell, når du kommer så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...