Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 aldri ville ha sex? Og da mener jeg virkelig aldri, det er 1 år siden sist... Vi har det veldig fint sammen på alle andre måter, men dette er vanskelig for meg. Jeg føler meg stygg og uønsket og syns at dette er ødeleggende for forholdet. Han, derimot, syns at det er helt uproblematisk. Han er ikke utro, han har bare ikke lyst i det hele tatt. Jeg har snakket med han om det flere ganger men han opplever det som mas og viser ingen tegn til å ville endre på det. Han sier at han har det veldig bra i forholdet og virker ikke som han forstår meg i det hele tatt... Hadde satt stor pris på litt innspill...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jeg tror faktisk jeg hadde blitt GAL! Både av seksuell frustrasjon og dårlig selvbilde... Få han med deg til en sexolog eller noe. Sex er faktisk ett behov man har, og du har lov til å kreve at han iallefall prøver.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Det er helt uaktuelt å snakke med noen, jeg har foreslått det før...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Du kan jo ikke tvinge ham til å ha sex med deg, men det at han hverken vil ha sex med deg eller snakke med noen om dette viser jo at han ikke har lyst til å endre på noe, med andre ord bryr seg han ikke om hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Helt ærlig, så hadde jeg skaffet meg sex et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Har han problemer med potensen? kan det være det som gjør at han ikke "vil",tror du? Mange menn skylder på lite lyst,når de i virkligheten bare er redd for at potensen ikke skal holde helt i mål. Og når mannfolk stresser med dette--ja,da holder den ikke helt i mål. Ond sirkel.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Nei, ingen potensproblemer, det er lysten det går på...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Da hadde jeg konkludert med at han: - Hadde et forhold på si hvor han selv fikk mettet sitt seksuelle behov. - Potensen hadde sviktet. Ikke normalt. Dette er jo noe som trenger å prates ihjel hjemme hos dere. Ikke la han slippe unna med "nei, jeg har bare ikke lyst"
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #12 Skrevet 18. mars 2010 Han har ikke et forhold på si og han har ikke potensproblemer...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #13 Skrevet 18. mars 2010 hadde vært perfekt, eller kanskje ikke aldri da.. men 1 gang i mnd;) Mannen min vi ha sex heletiden..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #14 Skrevet 18. mars 2010 Hvordan kan du vite med sikkerhet at han ikke knuller ei ung spretten dame flere ganger i uka ?? Du er naiv og dum! Hvis han ikke har potensproblemer og har ikke hatt sex med deg på 1 ÅR så knuller han noen andre. Det er fysisk nødvendig for menn!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #15 Skrevet 18. mars 2010 er du helt teit,annie 14.33? Det er ikke fysisk nøvendig for menn.. En idiotisk myte.. Og for alt vi vet ronker han ved enhver anledning han er alene og er fornøyd med det..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #16 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er i samme situasjon selv. Jeg vet at det er fordi han sliter med dårlig selvbilde og manglende energi. Jeg forsøker å oppmuntre ham til å trene og lignende ettersom han blir litt bedre i perioder der han er litt fysisk aktiv, men ellers er det labert. Han har alltid vært mindre opptatt av sex enn meg, men etter at vi fikk barn har det blitt ekstremt, og vi har sex 2-3 ganger i året. Forsøk å oppmuntre mannen din ved å gi ham komplimenter og si at du liker ham, men uten å presse på og gi ham følelsen av å være et misfoster av en mann fordi han ikke vil ha sex. Det er nemlig ikke slik at alle menn tenker på og ønsker sex nittiåtte timer i døgnet. Det har helt sikkert ikke noe med deg og din tiltrenkningskraft å gjøre. Når problemene er såpass store at sexen blir så sjeldent ligger kjernen for dem hos ham, ikke hos deg. (Dersom sexlysten er på topp og man klarer å bli seksuelt opphisset kan nok neppe partners slappe fysikk hindre et menneske i å ville hoppe en runde i høyet en gang i blant.)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #17 Skrevet 18. mars 2010 Utrolig masse tull her !! Ikke nødvendig å lage storm i et vannglass... INGEN av oss vet hvordan de har det hjemme, og jeg synes jammen vi kan holde oss for gode til å gjøre saken verre... Kjære HI!! Dersom han får ereksjon, men ikke har lyst. Så kan det faktisk rett å slett være mangel på noe (vitaminer/mineraler etc) og/eller hormonell ubalanse (ja, menn kan ha det de også!). Dette er ting som kan sjekkes opp. Da får han jo også en fysisk grunn, noe som kanskje hjelper litt på stygge tanker rundt emnet.. Min mann hadde store problemer med lyst et par år. Vi hadde sex fordi han ville at vi skulle ha sex, men han hadde ikke lyst. Nå har han fått lysten tilbake ) Han har gått på sink + selen i ett år. Aner ikke om det har noe med saken å gjøre. Mye ligger jo i hodet også.. Lett å bli en ond sirkel.. Uansett; dere må sette dere ned og ha en alvorlig prat. Du får si at dette ikke er holdbart for deg, og at du skjønner han sliter. Nå er det på tide med et legebesøk. Dette er vanlig, og ingenting å grue for!! Lykke tll!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå