Gå til innhold

Hahahaha..Paradise-Daniel...igjen X-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy rakkern for en teatralsk, psykotisk dramaqueen..har aldri sett lignende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at han blir sendt inn igjen senere, det er bare såå typisk! Og da kommer jeg såfall til å slutte å se på!

Skrevet

Ja i dag så jeg virkelig de psykotiske trekkene.. Tror hele greia med å ta han med på den daten, og sende ut en i dag var planlagt av tv3 for å få han ut... Tror dere ikke? Godt de ble kvitt han vertfall. Bra for viktoria stakkar hun måtte holde ut så lenge!

Skrevet

Viktoria er jo den kjedeligste og tregeste paradise deltageren noensinne. Hun er jo rett og slett tragisk!

Skrevet

Helt uenig. Victoria er skjønn og tør å stå imot presset om å være "kul" og "om å gjøre å være mest grisete og avsløre mest mulig ekle og intime/private detaljer om seg selv". Det er sånt som gir respekt.

Holdt på å daue da gutta fortalte om penisstørrelse, er det mulig, på TV foran hundretusenvis av seere, LOL!

Takler heller ikke Stian, for en dust, skulle tro han var forelska i Daniel..,typisk fyr som finner en han ser så opp til at det blir som en gud, og det er jo bare latterlig.. Feig fyr.

Niklas og Tine er mine to favoritter foreløbig. Genuine og skjønne, og ikke minst snille mot alle.

Så det så..

Hehe, føler meg som en 16 åring her jeg sitter, men litt action i hverdagen må man ha! :-)

Skrevet

Enig med du.

Stian ryker neste, HÅPER jeg:)

Skrevet

Jeg har også veldig sansen for spesielt Niklas, han er bare skjønn! Tine virker veldig søt hun også. Og jeg liker Emil og Cathrine og Victoria..og Caroline og Petter..Ja, det var vel de fleste;-)

Torbjørn og Stine Marie(det hun heter?) er litt rare kanskje..Og han Hefner eller Helfner eller noe..Stian kommer enten til å henge seg eller forlate hotellet nå som kjæresten har forlatt han. Han er sååå kort..

Skrevet

"Jeg trodde aldri jeg skulle møte en fyr som deg her inne!" hulk hulk..buhu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...