Gå til innhold

Ser det er noen som trenger tips til bra foundation/pudder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv MaryKay!!

Etter jeg prøvde foundation på sånn "party" en gang, kan jeg ALDRI gå tilbake til noe annet! Det er helt fantastisk!

Jeg bruker den som er middels dekkende.. Trekker fort inn i huden, og kan ta på flere lag uten at det ser falskt ut!

Høres ut som en reklame dette.. Men jeg tjener ikke noe på det, så det er bare å ta meg på ordet;)

Når det gjelder mineralpudderet til MaryKay, er det like bra som id men til halvparten av prisen (og innholdet er nesten sobbelt så mye)

Mascaraen er også den beste.. Men ikke resten av sminken (syns jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uenig!

Jeg synes ikke det var bra i det hele tatt!

Men det kommer jo helt ann på hva hud man har vil jeg tro.

Derimot så liker jeg veldig god ID sitt mineralpudder,og nå nettopp så fant jeg en ansiktslotion med navnet BECCA og det er knallbra!

Skrevet

synes id sine foundation pudder er fantastiske. Og de kan man kjøpe billig på blivakker.no. personlig liker jeg kun roughen fra mary kay :)

Skrevet

Det kommer nok an på huden ja..

Tørr hud ser nok finere ut med id siden det er bittelitt shimmer i det pudderet.. Mens det ikke legger seg like godt på fet hud.

Så da får jeg rette litt på det og si at jeg anbefaler MaryKay pudderert til fet hud;)

Men har dere prøvd foundation fra MaryKay? Jeg syns den er så god, trenger ikke concealer lengre :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...