Jordbærpiken Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Føler meg masete her nå, men fy søren og nervøs jeg er. Startet tråden "Gravid med spiral?", og må bare spørre, når begynner egentlig symptomene å komme? Liksom, kommer symptomene raskt etter man er blitt befruktet (om jeg kan kalle det på den måten) eller kan det gå noen uker før man merker noe? Når jeg gikk gravid med småen visste jeg ikke at jeg var gravid før langt uti svangerskapet. Og jeg snuser, og når jeg tar ut snusen kan jeg være helt "ok", men så fort jeg setter i en snus blir jeg skikkelig uggen og brekningsrefleksen kommer med engang. Føler meg som en patetisk, uvitende drittunge som spammer dette forumet nå. Men jeg blir helt hysterisk jeg.
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Du spammer ikke! Da jeg ble garvid med Emma,så hadde jeg mensen i 4 mnd før jeg fant det ut. Men hver gang jeg gjerne skulle ta meg en øl(FØR jeg fant ut jeg var gravid,hadde mensen di 4 mnd) så ble jeg kvalm av en øl,og klarte ikke å drikke... Ble sikkelig kvalm av det! Så gjerne du er gravid??
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Hm.. Er vel litt individuelt og delvis avhengig av hvvilke symtom man har/får. Med førstemann merket jeg symtom (ekstrent trøtt) før jeg skulle hatt mensen. Det var faktisk en av årsakene til at jeg i det heletatt tok en test. Jeg syntes plutselig sjokolade var pyton (og jeg er sjokoholiker), husker ikke når dette begynte, men det kom iallefall noen uker etter trøttheten... Med nr.2 hadde jeg ingen andre symtom enn uteblitt mens enn uteblitt mens de første ukene, tror ikke jeg fikk flere symtomer sør jeg var iallefall 5-6 uker på vei. Er ikke umulig du er gravid, men kan sikkert være en annen årsak. Er vel bare en måte å finne ut av det på... Ønsker deg lykke til uansett hva testen måtte vise. Og kanskje dette er en gyllen sjanse til å slutte med snusen
Jordbærpiken Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg går egentlig på hormonspiral, så det er rart om jeg er det. Men føler meg helt ødelagt når jeg snuser, og når jeg tar den ut går det bittelitt tid også er det helt over. Jeg har egentlig vært sånn litt nå, veldig grinete og skal lite til før jeg knekker sammen og alt er bare vondt, og i andre øyeblikket blir jeg blid igjen. Men på en side har jeg tenkt at det kanskje har noe med at jeg er veldig sliten og "ødelagt" pga jeg driver på utdanning, og er alene med en ettåring som er syk konstant hele tiden. Jeg håper ikke at jeg er gravid, derfor jeg er veldig hysterisk nå. Og ikke kommer til å få så mye som lukket øynene i natt, hehe. Må vel bare teste og se, er jo mye snakk om at mange har blitt gravid med hormonspiral selvom legene sier det er LITEN sjangs for det. Jeg vil kanskje tro at det er liten sjangs om spiralen sitter ordentlig, men kan jo også hende at den har sklidd ned eller flyttet på seg/ "hoppet ut av sporet" under samleie eller noe? Men tusen tusen takk for at du svarte Emma&Adrian. Klem til deg! )
Jordbærpiken Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2010 Huldretussa, hehe. Ja, merkelige er at jeg klarte å slutte når jeg fant ut at jeg var gravid. Var veldig innstilt på at jeg ikke skulle snuse når jeg var gravid, og at det var fyfy. Men så fort bebis var kommet ut og jeg kom tilbake til det sosiale og fikk en snus kom "savnet" tilbake. Dummeste jeg noen sinne har gjort var å begynne med det, startet med nå og da når jeg ble tilbudt, og vips hadde jeg kjøpt en boks selv som senere ble til flere. Skammer meg faktisk over at jeg snuser, i tilegg til at det ikke finnes noe atteraktivt på jenter i det hele tatt!
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Jeg merka det allerede i uke 6.. Måtte så ofte på do..
bondeknøl Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har merka det med engang med begge Uvel, kvalm og alt det der... kom tidlig på meg, men heldigvis sluppet ganske tidlig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå