Gå til innhold

Noen av dere med mini-pc??

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg en sånn en... Er så slitsomt å sitte med den svære bærbare på fanget...

Er en sånn mini kjekk å surfe på?

Noen som bruker den til å jobbe på også?

Hvilken mini er "best"?

Jeg kommer vel i hovedsak å bruke den til surfing, og beholde den store til jobb, men kjekt å vite hvordan en sånn liten er å jobbe litt på også.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Har en acer Aspire one. Er liten og kjekk, men kan innimellom bli litt i minste laget. Men duger til midt behov som er nettbank, surfing på nett og dibbing ;-)

Skrevet

mannn min har en mini pc... og jeg en sånn vanlig bærbar pc....

Jeg syntes den mini pc'n er ganske så kjekk å ha med når vi skal på turer og slikt... men er ikke noe å jobbe på...

Jeg blir iallefall alt for anstrengt pga de småe bokstavene og tastaturet :P:)

men ellers kjempe grei :D

Skrevet

jeg har en asus, som jeg egentlig bare bruker på skolen. men etter at den valige store bærbare tok selvmord, så sitter jeg bare på den lille. og DET er slitsomt.

det fins ikke noe mer slitsomt en bitte små ting.

med mindre du skal frakte den hele tiden så anbefaller jeg deg heller og kjøpe en mellomstor

Skrevet

Jeg har,og elsker den :)

Har også en acer,og fikk den anbefalt på elkjøp :)

Vi 2 andre pcer også,men den lille er super kjekk til og ha med meg,og ha på fanget når jeg sitter og ser på tv :)

Skrevet

Jeg har en på 10,1" (tror det er det), så den er av de aller minste. Tastaturet er ikke så veldig lite syns jeg, men jeg har ikke så store hender heller da.

Jeg liker den, bruker bare den og det eneste dumme med den er at man ikke kan sette inn cder i den når man skal kopiere til musikkspilleren sin...

Skrevet

å yes har rosa samsung mini pc and i love it!gubben har hp sin,knall fornøyd begge to.du venner deg fort til at alt er smått.vi har 1 stor å men den bruker ingen av oss lenger. så løp å kjøp!

Skrevet

mente at min IKKE var av de aller minste isted. ha ha.

Skriftstørelsen på skjermen regulerer man forresten bare til den størrelsen man liker.

Skrevet

Takk for svar.

Var på elkjøp i dag og kikket. De ser jo fine ut da!

Jeg kommer nok primært til å bruke den til surfing og dibbing her hjemme i sofaen ;)

Har jo den vanlige store som funker greit fortsatt, så jeg kommer til å bruke den til jobbing og evt andre litt større ting.

Har ikke en jobb der jeg trenger å ha med meg pc (pedagogisk leder, og de har jo som kjent ikke eget arbeidsrom i bhg...)

Vi flytter til sommeren og får da eget kontor, så da tenkte jeg at det kunne være kjekt med en litt mindre snerten pc man kan ha med seg på stua på kvelden. Det eneste som er dumt er jo at man ikke får brukt cd på, sånn at man MÅ betale for å få lagt inn programmer når man kjøper den... Og det er jo en 1000-lapp ekstra...

Sett på de fra hp, hvordan er de? Har sett på acer sin aspire også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...