Gå til innhold

Støtte-strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker støttestrømper her inne for å forebygge hevelser i bena, sprengte blodkar og blodpropp? Hvor kjøper jeg evt. sånne strømper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker det når jeg skal sitte mye i ro en dag (f.eks kjøre bil langt) eller når jeg vet jeg må stå mye i samme stilling. du får kjøpt det på apoteket

Skrevet

Jeg brukte det forrige svangerskap på slutten mot leggkramper om natta, var en reddende engel de strømpene:)

Skrevet

jeg har kjøpt det nå fordi jeg skal ut og fly. kommer vel til å bruke de etterhvert hvis jeg merker at jeg trenger det...:)

du får vel kjøpt de på alle apotek tror jeg (bare spør de som jobber der).

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp to slike strømpebukser på apotek 1. Men jeg vet de selger slikt på en Den Kule Mage også. De har egen nettbutikk :) Der er de litt billigere, og jeg tror kvaliteten er ok.

Skrevet

Takk for info jenter! Kjøper meg strømper til helgen for å forebygge så godt jeg kan :-)

Skrevet

Kjøpte på apoteket sist. Men fant noen på lindex i fjor. De var litt lange, bare. Men jeg syntes de funket for å forbygge i en periode jeg hovnet veldig mye opp i leggene rundt mensen og med lange arbeidsdager...

De hadde noen strømpebukser også som skal være bra for blodsirkulasjonen i leggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...