Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Kjeftet på tantebarnet mitt i dag for at han gikk rundt og "kalte" en gutt i klassen sin for Knebert. Når han endelig kom til ordet kunne han fortelle at gutten faktisk het det!? Vil noen barna sine så ondt? Selfølgelig går denne gutten på Steinerskolen, så har antagelig kunstner-foreldre som lever i en drømmeverden.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Brødrene heter sikkert Skybert og Eggbert
Nicebeaver Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Skybert? Gnombert? Bertbert, evt m/ bindestrek. Nei, dette er vel tull?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Nei, det er helt sant Trodde ikke mine egne ører da han sa at gutten het det
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Kan ikke svare for HI, men Skybert og Eggbert var tull. Mannen min tuller alltid med at hvis vi får sønner så skal de hete det. Men håper virkelig ikke noen faktisk gjør det...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Litt misunnelig for at noen foreldre har råd til å sende barna sine på Steinerskolen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Nei, er ikke det minste misunnelig. De som vil, må gjerne sende barna sine på Steinerskolen. Inkludert min kjære søster Tantebarna mine er noen fantastiske barn. Om Steinerskolen har hatt noe med det å gjøre, vet jeg ikke da, men Det er mange som har rare navn blant barna som går i klassen dems, men ingen slår Knebert. Trodde faktisk ikke det var mulig å være så slem med sitt eget barn. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Men hvis denne gutten går i klassen til tantebarnet ditt så betyr vel det at også han går på Steinerskolen? Vil det si at han også har sånne kunstner-foreldre som lever i en drømmeverden? Eller var det Drømmehagen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Nja, om jeg nå skal være helt ærlig så er de litt sære... På en god måte da Men barna deres heter iallefall ikke Knebert, så dermed kan man konkludere med at de antagelig ikke de særeste foreldrene der.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 Snakk om å utlevere seg selv... Hvor mange steinerskoler er det i dette landet og hvor mange heter Knebert... Bare en tanke...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Du 23:27, er du morra til Knebert eller, siden du må henge deg opp i alt annet som blir sagt enn det hovedinnlegget faktisk handler om?
Ranveig R Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Han er i alle fall av den eksklusive sorten: Resultat av navnesøk Du søkte på mannsnavnet: Knebert Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Knebert som første fornavn. Kanskje guten har eit utanlandsk navn som nevøen din ikkje klarar å uttale rett, så det blir til Knebert?
Ranveig R Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 Min gode ven google.no påstår at Knebert er eit (om ikkje vanleg, så i alle fall tidvis brukt) etternavn, dog ikkje så populært her til lands. Og så fins det ein Knebert Rocht på facebook. Høres litt tysk ut, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #16 Skrevet 17. mars 2010 Vet du, om mora, faren, søstra, onkeln, kusina, broren til kjæresten til svigerbroren til naboen til Knebert, finner ut av dette innlegget, så kan ikke jeg bry meg mindre om det. Kunne i teorien ringt til dem og fortalt dem nøyaktig hva jeg synes om det navnet. Og i klassen til Knebert går det mange barn. Regner sterkt med alle de barna har en Mor og mange av de mødrene har søsken. Hvis du finner ut hvem jeg er, så ta nå å ring meg. Venter i spenning! HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #17 Skrevet 17. mars 2010 Ja, er ikke dette typisk måte å vri debatten på... Enig med deg, Hi, innimellom er det faktisk helt greit å bli igjenkjent. Og jeg er enig i at dette navnet var litt i overkant Steinerskolenavn (med moms). utrolig lite brukbart navn.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #18 Skrevet 17. mars 2010 Dette var selfølgelig til øverste Anonym, 23:36. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #20 Skrevet 18. mars 2010 Telefonen min har vært merkverdig stille...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #21 Skrevet 18. mars 2010 Ingen som har ringt deg altså? Takk for opplysningen
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #24 Skrevet 18. mars 2010 Hadde du lest litt oppi her, hadde du skjønt det med at telefonen har vært stille... HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #25 Skrevet 18. mars 2010 Kan ikke se at noen har sagt de skal ringe deg, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå