Gå til innhold

Knebert?!?!?! Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeftet på tantebarnet mitt i dag for at han gikk rundt og "kalte" en gutt i klassen sin for Knebert. Når han endelig kom til ordet kunne han fortelle at gutten faktisk het det!?

Vil noen barna sine så ondt?

Selfølgelig går denne gutten på Steinerskolen, så har antagelig kunstner-foreldre som lever i en drømmeverden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knebert???? Nå tuller du!!

Skrevet

Brødrene heter sikkert Skybert og Eggbert :)

Skrevet

Skybert? Gnombert? Bertbert, evt m/ bindestrek. Nei, dette er vel tull?

Skrevet

Nei, det er helt sant :)

Trodde ikke mine egne ører da han sa at gutten het det :D

Skrevet

Kan ikke svare for HI, men Skybert og Eggbert var tull. Mannen min tuller alltid med at hvis vi får sønner så skal de hete det. Men håper virkelig ikke noen faktisk gjør det...

Skrevet

Litt misunnelig for at noen foreldre har råd til å sende barna sine på Steinerskolen?

Skrevet

Nei, er ikke det minste misunnelig.

De som vil, må gjerne sende barna sine på Steinerskolen. Inkludert min kjære søster ;) Tantebarna mine er noen fantastiske barn. Om Steinerskolen har hatt noe med det å gjøre, vet jeg ikke da, men :D

Det er mange som har rare navn blant barna som går i klassen dems, men ingen slår Knebert. Trodde faktisk ikke det var mulig å være så slem med sitt eget barn.

HI

Skrevet

Men hvis denne gutten går i klassen til tantebarnet ditt så betyr vel det at også han går på Steinerskolen? Vil det si at han også har sånne kunstner-foreldre som lever i en drømmeverden?

Eller var det Drømmehagen?

Skrevet

Nja, om jeg nå skal være helt ærlig så er de litt sære... :)

På en god måte da :D Men barna deres heter iallefall ikke Knebert, så dermed kan man konkludere med at de antagelig ikke de særeste foreldrene der..

HI

Skrevet

Snakk om å utlevere seg selv... Hvor mange steinerskoler er det i dette landet og hvor mange heter Knebert...

Bare en tanke...

Skrevet

Du 23:27, er du morra til Knebert eller, siden du må henge deg opp i alt annet som blir sagt enn det hovedinnlegget faktisk handler om?

Skrevet

Ja, det hadde jo vært typisk :)

Skrevet

Han er i alle fall av den eksklusive sorten:

Resultat av navnesøk

Du søkte på mannsnavnet: Knebert

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Knebert som første fornavn.

Kanskje guten har eit utanlandsk navn som nevøen din ikkje klarar å uttale rett, så det blir til Knebert?

Skrevet

Min gode ven google.no påstår at Knebert er eit (om ikkje vanleg, så i alle fall tidvis brukt) etternavn, dog ikkje så populært her til lands. Og så fins det ein Knebert Rocht på facebook. Høres litt tysk ut, kanskje?

Skrevet

Vet du, om mora, faren, søstra, onkeln, kusina, broren til kjæresten til svigerbroren til naboen til Knebert, finner ut av dette innlegget, så kan ikke jeg bry meg mindre om det. Kunne i teorien ringt til dem og fortalt dem nøyaktig hva jeg synes om det navnet. Og i klassen til Knebert går det mange barn. Regner sterkt med alle de barna har en Mor og mange av de mødrene har søsken. Hvis du finner ut hvem jeg er, så ta nå å ring meg. Venter i spenning! :D

HI

Skrevet

Ja, er ikke dette typisk måte å vri debatten på... Enig med deg, Hi, innimellom er det faktisk helt greit å bli igjenkjent.

Og jeg er enig i at dette navnet var litt i overkant Steinerskolenavn (med moms). utrolig lite brukbart navn.

Skrevet

Dette var selfølgelig til øverste Anonym, 23:36.

HI

Skrevet

Helt klart navnet på min neste sønn :P

Skrevet

Telefonen min har vært merkverdig stille... :P

Skrevet

Ingen som har ringt deg altså? Takk for opplysningen :)

Skrevet

Hihi - det var jo dritkult - på en kanin...

Skrevet

Min skal hete Labert...........

Skrevet

Hadde du lest litt oppi her, hadde du skjønt det med at telefonen har vært stille...

HI

Skrevet

Kan ikke se at noen har sagt de skal ringe deg, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...