Gå til innhold

god natt:))) bammere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vi kalle bammere lenger??

 

Kanskje vi må finne oss ett kult navn??

 

men nå sier jeg takk for meg for ikveld:))

 

Snakkes i morgen, da har jeg faktisk ingen planer annet enn husarbeid og gjøre klart til maling om kvelden.. Og får jenta mi frisk..

Ja klarer jeg alt det skal jeg være fornøyd med dagens innsats.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart vi er bammere enda, Kokkeli! En gang bammer alltid bammer!

Vi snakkes i morgen den dag?

Skrevet

Bammere ja. Eller bammarar på nynorsk. Vi kjem til å vere bammarar til den dag vi vandrar heden, tenker eg.

 

Min plan for morgondagen er å begynne å ta tak i huset, første delmål: Brette saman og rydde vekk ein sofa full av reint tøy. Og så sjølvsagt kose meg med lille (og kanskje sove med ho?) mens mannen er på jobb og eldste i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...