Gå til innhold

Sylfider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare sylfider her inne eller?? Det virker nemlig litt sånn??

Perfekte tynne husmødre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er langt fra perfekt, heller helt normal. Jeg er 173 høy, veier 66kg og bruker stortsett 36/38 eller S/M i klær. Har en god mage og gode lår, men jeg har faktisk slanke fine armer.

Skrevet

OJ! da er du jammen tjukk... haha...

Når man er 176 og veier 120 kg, det er da man er tjukk... å absolutt ikke perfekt!!!!

Huff, Hater meg selv akkurat nå!!!!!!!!!!!!

Unnskyld hvis jeg er krass!

HI

Skrevet

Jeg er ikke perfekt!

Skrevet

Langt ifra perfekt, men ikke så langt unna tynn...

60kg fordelt på 169cm..

Skrevet

Gøy å se at vi har forskjellige oppfatninger av folket her inne. Jeg ser for meg begge deler, også de svære damene som sliter med vekta, som tyr til lette slanknings metoder, istedet for å flytte seg ifra pcn og røre litt på seg.

Men perfekt eller ei, er nok enklere å rakke ned på andre sine feil, enn å ta tak i sine egne.

Skrevet

Eg er sjølvsagt perfekt. Dog ingen sylfide.

Skrevet

Jeg er ingen sylfide. Gikk ikke opp et gram i svangerskapet, men har lagt på meg flere kilo etter at snuppis ble født. Veier 114 kilo, og selv om jeg er 180 cm høy, er det langt i fra høyt nok :)

MEN har meldt meg på trening, gleder meg stort til å starte opp i morra. I tillegg teller jeg kalorier.

Skrevet

Ble helt paff jeg nå...

Jeg sa vel aldri at jeg var tjukk heller... Beskrev meg selv som helt normal, med en god mage (bilring og to).

Beklager hvis jeg fornærmet deg på noe vis...Det var langt fra min intensjon med svare.

Får helt vondt inne meg når jeg leser reaksjonen din. Du kjemper tydeligvis en tung kamp mot kiloene og det er vondt å høre. Men ikke gi opp, du klarer det!! Du må ha troen på deg selv og ikke hate deg selv!! Dessuten er det mer til deg enn kroppen din. Og du er sikkert en fantastisk person, noe som er mye viktigere enn utseende.

Skrevet

Neida, det går bra=)

Hadde en dårlig dag i går! Huff...

Tusen takk....

HI

Skrevet

Så lenge mannen min synes mine 86 kg er perfekt fordelt på min 163 cm så føler jeg meg perfekt i allefall :)

Har det egentlig ganske bra med meg selv på ross av at jeg vet jeg er overvektig. Jeg er helldig da, har ganske mye muskler og en del bein fordelt på de kg, så egentlig ser jeg ikke så ille ut med rett bekledning :)

Skrevet

61 kg fordelt på 173 kg.

Ja, jeg er tynn/slank, men langt i fra perfekt:)

Skrevet

160 høy og ca 50 kilo. Ble usigelig glad da jeg i slutten av 20-årene bikket 50 kilo. Slet skikkelig med å finne klær som passet (dette er noen år siden, og før str 32 kom), og føler meg mye mer komfortabel nå, da ikke benpiper stikker ut overalt.

Skrevet

165 cm høy og 89 kg.

Helsemessig er jeg i toppform (har blitt sjekka), så da har jeg ingen trang til å slanke meg... Hater det ordet.. "slanking". Fysj!

Skrevet

Niks, jeg er lav og lubben. Gyllen kombinasjon det:/

Skrevet

Jeg er hvertfall ikke perfekt og aner ikke hva "sylfide" er??

Skrevet

Sylfide er en person som er tynn!

Skrevet

68.8 kg fordelt på 157 cm :P Ikke akkurat sylfide nei! Men jeg er ansiktspen, er på vei ned i vekt og har sjarm;) I tillegg har jeg hengemage, hengepupper og litt bilring (eller traktorring som gubben kaller det til tider:p )

Jeg føler meg smashing ut noen dager, direkte AVKSYLIG andre ;)

MEN MEN MEN: Jeg har perfekt blodtrykk, rekordlavt kolesterol og ellers knallgod helse;)

Så jeg er sundt feit:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...