Gå til innhold

Hvem heier dere på i Farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er farmen? Har ikke sett en episode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på det også jeg :) Går jo heldigvis ikke samtidig med Farmen :)

Huff, ser i grunn for mye på TV, jeg.. Jaja.

Skrevet

Det er dritt-tv som tydeligvis er populært blandt hjernedøde småbarnsmødre.

Skrevet

Godt de finnes folk som deg, da...som er så mye bedre enn alle andre mener jeg... Stå på du :)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg syns det bliråndssnobberi når man dømmer folk fordi de liker å kople av med hjernedød underholdning en gang i blant. Heldigvis har ikke jeg behov for å hele tiden opprettholde en akademisk og kulturelitistisk fasade. Jeg var sammen med en slik mann før, som baaare kunne diskutere viktige ting, lese de riktige bøkene, se de politisk korrekte programmene på tv osv. For å si det slik, vi er ikke sammen lengre.

Dessuten syns jeg ikke Farmen er det mest hjernedøde programmet, de viser en del av hvordan det var i Norge før i tiden.

Skrevet

Tone G.

Tåler ikke Silje, noen ganger blir jeg skikkelig sint av å se hun på tv.

Skrevet

Har faktisk sansen for Karin jeg. Men håper Tone Gudrun vinner, hun virker som en ærlig og god jente, og tøff også!

Skrevet

Heier på Karin og Tone!!! En av dem må vinne! Silje er det jo til å bli kvalm av, få henne ut! Har ingenting der å gjøre,også burde hu ta med seg stefaren ut samtidig, han er ekkel!

Skrevet

"Det er dritt-tv som tydeligvis er populært blandt hjernedøde småbarnsmødre."

He he he dette sier nå mer om deg syns jeg.. Jeg har høyere utdanning, (men trenger ikke brife med det) og jeg syns det er HELT herlig å få leve seg litt inn i tv på kveldene. Tenker mer en nok på litt mer "alvorlige" saker ellers.

Farmen er god underholdning, og jeg heier på Tone G:-)

Skrevet

Silje er mindre pen - synes sånn ansiktsform som hun har er støgt.

Ellers heier jeg ikke på noen - kanskje han som mangla en tann, men han er visst ikke der lenger forsto jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...