Gå til innhold

hehe.. litt kleint :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var ute med noen fra klassen for en stund siden. også satt jeg og snakket med en i klassen. også spurte jeg om hun hadde kjæreste og hva kjæresten het. også sa hun at kjæresten het "lise" eller noe. også sa snakket vi litt om kjæresten hennes og hvor de hadde møttes og sånt. også sa hun "det var så deilig og se at du ikke hadde noen fordomer i det hele tatt for at jeg er homofil, og at du ikke så noe overasket ut" også klarte jeg og prestere å si "det kom jo ikke som noen overaskelse heller. man ser jo ofte hvilken legning folk har"

hehe.. og hun så ut som verdens største spørsmålstegn.

og jeg har fremdeles litt dårlig samvitighet. for det så ut som hun aldri har tenkt at man kan se det på folk før...

(skal sies at jeg var over gjennomsnittet beruset)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha!!!

Vet du :::) jeg får mer og mer sansen for deg!

Du virker som ei tvers igjennom hærlig jente!

Skrevet

takk paveel :)

dib er full av herlige morsome mennesker :)

jeg hadde død for 4 år siden om det ikke hadde vært for dere!

Gjest irismor
Skrevet

Du kan få sagt det du :-)

Skrevet

he he skjedde med meg og en gang. var ute med en kollega som jeg ikke visste ikke at hun var lesbisk. Men her ble det heller litt sånn at hun trodde jeg var det også. ble ikke til at jeg sa noe og noen uker etterpå inviterte hun meg på middag....skjedde ikke noe alsta.

Hun var endel eldre enn meg, mulig det har noe å si? var det en ung eller gammel person du sa det til? tror eldre tar sånne ting lettere. og hvordan så hun ut siden du kunne se det??? Spent på om man egentlig kan se det...kort hår og sånn da?

Skrevet

hihi.. så gøy :) jeg vil også bli invitert på date av en jente :D

hun er vel midt i 20 årene tenker jeg.

jeg kan jo ikke si at hun er lesbisk fordi hun har sånn og sånn hår eller klær eller noe sånt. det er bare noe med helhetsintrykket.

jeg har aldri noen gang blitt overasket når noen har fortalt om hvilket kjønn de liker. ser sånt ganske fort.

gjør ikke du?

Skrevet

jo helhetsinntykket sier mye. men jeg mener man kan se det på hår og klær også. om man liksom ser litt guttete ut. Ville feksmpel ikke så lett antatt det om det hadde vært en superfeminin jente.

Skrevet

ja og det er jo klær og sånt som utgjør helhetsintrykket. så helt enig med deg. men jeg kunne liksom ikke peke på en spesiel ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...