Gå til innhold

zazzy =)


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Hyggelig og se deg..

Kan jeg spørre om en tjeneste?

Jeg går på pergo nå.. Har en dag igjen på trippel kur.. Får du inn noen følser rundt dette??

 

Tusen takk

 

280384

 

Jeg får inn sommer jeg på deg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hva skal jeg si, først fikk jeg ikke opp noe, men så ble det plutselig mye! hehe. gode måneder både nå mars/april og juni. Men MYE glede NÅ! hmm.. er du gravid nå?Hvis ikke..stå på videre for virker som det kan være like om hjørnet. Kan det være en annen grunn til all gleden jeg fikk opp? :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt sommer på meg ja, håper du har rett :) Fortsatt ikke begynt å prøve vi da.. men håperhåperhåper at vi gjør det snart.. er ikke bare bare med en kjæreste som vil og ikke vil hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zazzy

 

Tusen takk for at du tok deg tid=) Jeg er nok ikke gravid enda, men sitter å venter på eggløsning. Håper så inderlig det skal bli min tur snart.. Ellers er det jo en fin tid i møte da... Jeg har bursdag neste helg, det er påske.. Og jeg har verdens beste kjæreste=) Men som sagt håper jeg inderlig at pergoen hjelper meg til å få eggløsning.

 

Ja, får inn sommer.. Kanskje sen sommer.. Jeg trur ikke din kjære føler seg 100% sikker før han får beskjed om at du er gravid jeg... Da blir det nok bra skal du se=)

 

stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har sendt deg en melding i posten din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke det en ond sirkel da? Blir jo aldri gravid før han tør å kaste seg uti det, og hvis han ikke tør før jeg er gravid :P sukkelukk :)

 

Har gode følelser på deg fremover iallefall, håper du lykkes snart, dere har vel prøvd en stund?

 

Du føler ikke noe angående jobb da? Denne uka er siste uken min på arbeidspraksis, er spent på hva som vil skje videre, og om jeg får ny jobb eller hva jeg egentlig ender med. Bare hvis du gidder/føler noe, hvis ikke så går det fint altså :)

 

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...