serin@ Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 kan vi ikke bare la være å svare på dem da??!! Anonym gang på gang som sier hvor teit det er, ser dere ikke at dere bare hjelper med å holde innleggene oppe?? For guds skyld, skulle trodd vi var i ungdomsskolen fremdeles...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Enig med deg. Jeg var dum nok til å kommentere en gang.... Skal ikke gjenta seg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Det er bare så vanskelig å ikke ta til motmæle når anonyme rotter seg sammen og skriver dritt. Man føler liksom at man må forsvare hyenenes nyeste offer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 jeg er enig med 22:56. de gangene noen har sakt noe om meg her inne så har det alltid vært superkoselig at folk har sakt at de ikke er enig. men det er jo ikke sikkert at alle føler det sånn
Cat.68 Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er helt enig med deg jeg lammekjøtt-mannen. Å se at det finnes de som tar deg i forsvar når mobben er nådeløs, føles ganske godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå