Gå til innhold

Liker du navnet Yvonne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et klassisk artistnavn for strippere, nakenmodeller og prostituerte. Derfor er navnet en smule belastet, men ikke stygt i seg selv.

Skrevet

Nei. Yvonne er hun førtiårige dama som fortsattt har permanent og bleika hår, fordi den beste tida i livet hennes foregikk i 1985.

Skrevet

NEI!!!!!

Kjenner en dust som heter det, så.....

Skrevet

Nei, det er et belastet navn. Kjenner heller ingen som gjør noe i positiv retning for det navnet...

 

Kan vel sammenlignes med ronny, tommy osv for gutter...

Skrevet

Hun Yvonne jeg "kjenner" er ei dame med større baller enn enn the hulk!!

Så Yvonne for meg er et belastet navn!

 

Skrevet

Får meg til å tenke 30+. Ingen i dag som er så slemme at de navngir barna sine det. Håper jeg iallefall...

Skrevet

venninnen min heter det. og hun er snill. og ikke hore/stripper eller noe sånt.

 

me spørsmålet ditt var om man liker navnet?

ja, jeg syns det er et fint navn, uavhengig av veninnen min.

Skrevet

Har aldri sett på Yvonne som et belastet navn. Veeel, den ene russen ved navn Yvonne tredde grisehodet over seg på griseballet, men jeg jeg forbandt aldri det med navnet hennes.

 

Nå har jeg en svigerinne ved navn Yvonne, hun er en flott, hyggelig dame i 30-årene. Ikke stripper hun (det jeg vet), ikke er hun narkoman og ikke er det noe annet galt med henne heller.

 

Men uavhengig av mine bekjente så synes jeg navnet er helt ok. Hadde ikke valgt det til mine barn, men hadde heller ikke reagert om noen nær meg hadde valgt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...