Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Tok dere den til riktig tid hele tiden? Kastet dere opp eller hadde diare? Jeg har brukt minipillen Conludag i noen år, og har i hvert fall siste året registrert at jeg får ømme pupper ca ved eggløsning, kanskje noen dager etter, også varer det til mensens første dag, og da slutter puppene å være ømme. Normalt har jeg mensen i 6-7 dager, og blør ganske mye. Denne uka fikk jeg mensen på som normalt, ca 27 dager etter forrige mensstart, men blødde i løpet av tre dager nesten ingenting. Kunne godt klart meg med et truseinnlegg, men brukte bind, for jeg trodde jo at det snart skulle komme mer... Jeg har dessuten fortsatt ømme pupper, og det pleier jo å bli borte når jeg får mensen. Jeg lurer litt på om jeg kan være gravid? Jeg tok en test på lørdag, da mensen plutselig var borte, og den var negativ,så jeg er jo sikkert ikke gravid, men synes det var så underlig med de ømme puppene, og den veldig korte, sparsomme mensen, som ikke likner de andre mensene jeg har hatt de årene jeg har brukt minipiller.. Dere som har brukt minipilen og blitt gravide, hvordan var kroppen deres dag? Dere som bruker minipillen og ikke har blitt gravide, opplever dere at puppene er ømme etter at mensen er ferdig? Får dere noen ganger veldig korte menser der dere ikke blør noenting nesten?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Tatt den til feil tid, glemte to ganger i løpet av en mnd. Hadde ikke hatt mensen på flere mnd så tenkte at det gikk sikkert bra likevel. Det gjorde det ikke, eller dvs det gjorde vel det for det som kom ut av det var jo verdens herligste unge! Merket ikke noe spes annerledes på kroppen da jeg ble gravid på pillen. Tror kroppen kan lure en når en går på minipillen da blødningene ikke er som når en ikke bruker det. har iallefall jeg opplevd da jeg har korte blødningsperioder og lange om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 hei jeg har blitt gravid på pillen en gang, tok den til rett tid hver dag og hadde ikke diare eller oppkast men var en del uvel i magen. Jeg går på denne pillen nå også, å det kan gå opptil 3 måneder uten at jeg får mensen og så kan jeg plutselig få blødning 2 ganger på 1 mnd. Jeg får symtomer som minner veldig om graviditet av disse pillene, så skjønner at du blir usikker for det blir jeg selv også... spesielt når jeg ikke har hatt mensen på 3 mnd og har kjempe ømme bryster og er så kvalm at det kjennes ut som om jeg skal kaste opp når som helst. Har gått på dem i to år nå og hatt det sånn hele tiden, men ikke blitt gravid etter den første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå