Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Er i dritt-humør om dagen. Føler meg ikke glad. Griner for den minste ting, og syns ikke jeg gjør annet enn å kjefte og være sur. Både på mannen og barnet mitt på 3 år. Føler meg konstant trøtt og sliten... Er 34 uker. Bare meg? Eller flere som føler det sånn? Og evt noen tips som kan gjøre hverdagen lettere og litt lykkeligere??
Nikki 75 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Nei, du er ikke alene! Jeg er sint, sur, sliten og lei meg stort sett hele tiden. Og trøtt. Har dessverre ikke noen tips, bare vente på fødsel, går jeg ut fra...
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 Jajeg håper virkelig humøret blir bedre da. Men syns det er lite morsomt å være sånn... Syns så synd på barnet mitt som må tåle en sånn mamma
idamamma-00 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Godt å høre at det er flere hormonbomber ute og går;)) Jeg er også fryktelig irritabel om dagen, det går spesielt utover datteren min - stakkars liten... Har forklart at jeg ikke er helt meg selv om dagen. Jeg har vel enkelte dager der jeg er overfølsom og tar lett til tårene, men flere dager der jeg blir lett sint.
Ccathrine Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Er ikke bare du nei. Men jeg gråter nesten ikke da. Stenger alle tårer inne når jeg kjenner de kommer. Blir så sint når jeg kjenner tårene presser på. Å hvis tårene først klarer å finne veien ut vil ingen være i nærheten, fordi da kaster jeg alt jeg kommer over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå