Gå til innhold

Dere som bruker minipillen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker minipillen, opplever dere at puppene er ømme etter at mensen er ferdig? Får dere noen ganger veldig korte menser der dere ikke blør noenting nesten?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på om det jeg har opplevd denne syklusen kan være normalt: Jeg får normalt veldig ømme pupper i dagene etter eggløsning, og dette varer i nærmere to uker fram til mensen. På mensens første dag slutter puppene å være ømme. Jeg blør vanligvis mye i 6-7 dager. Denne måneden kom mensen til riktig tid, men jeg blødde kun i underkant av tre dager, og veldig lite (truseinnlegg hadde holdt). Puppene var fortsatt ømme under hele mensen, og er fortsatt ømme noen dager etter. Opplever dere dette uten å være gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...