Mille** Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Skulle liksom begynne et nytt og bedre liv i dag, men hva gjør jeg? Joda, baker taco-boller og trykker i meg 4!! stykker! *eser ut* Selvkontroll hadde vært no ja! Skal ønske meg det til bursdagen. ;o)
Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Uff, jeg blir like skuffet over meg selv hver kveld... Lever på Nutrilette på dagen, og stapper i meg alt på kvelden. Tror hver morgen at dette er dagen, mne så viser det seg at det er det ikke likevel. Baaah. Begynner herved på nytt og bedre liv. En gang. ...
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Hallo,jeg lever KJEMPESUNT! NOT! Trener gjør jeg,men jeg spiser så mye på kvelden at det er en skam! Sånn så nå,står pommfri i ovnen...shame on me! Men sånn er det når man ikke har ett mannfolk som kan holde meg i ørene hehe
Mille** Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 I morgen, i morgen skal jeg begynne. Jepp, det skal jeg!! Hvis jeg ikke får veldig lyst på noe godt da......*sukk*
Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Åh, ikke si det da..! Jeg flytter ut neste mnd, har en plan om å bli slank og vellykket da! ;p
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Det blir du nok ikke Haha Eller har du viljestyrken på plass,så får du det til! Jeg har ikke det som du sikkert skjønner Men jeg begynte ikke å trene før han flytta ut,så det er jo ett pluss da! Og jeg har faktisk fått mer magemuskler,(ikke mindre ridelår da) hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 jeg tror det letteste er og lage en liste over sunne ting som er godt som man har lov til å spise. for man må gå i fella om man er sulten.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Jeg begynte på mandag... har allerede trykt i meg 3 glass oboy, maaange skiver med ost og karbonader.... Selv om jeg ikke har godteri hjemme, så klarer jeg da spise maaange kalorier likevel. for ikke å snakke omde to latte'ne jeg har drukket-med krem:S Jaja... 1.april skal jeg virkelig begynne... Da begynner medlemsskapet mitt på spenst igjen etter fødselen. Men jeg gleder meg faktisk til å trene igjen, og håper motivasjonen til å spise sunnere blir sterkere da. Kan jo ikke sløse bort treningen på dårlig mat! Eeeevig prosjekt denne slankingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå