Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de oppfører seg, og kler seg som det motsatte kjønn? Mange lesber ser ut som mannfolk, og mange homoer er mer feminine enn alle jenter jeg har kjent.. Man skulle jo tro ei lesbe vil ha en kvinnelig person? Altså en person som oppfører seg,og ter seg kvinnelig..? Eller er det kun det kvinnelige underliv de er ute etter, mens resten skal være så manndig som mulig? Samme med de homofile.. Jeg ville aldri hatt en mann som ter seg og kler seg som et kvinnfolk, men det er jo fordi jeg er en hetero jente som vil ha et mannfolk. Da skulle man jo tro at de homofile vil ha en manndig mann?
Voilà Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Det har vel noe med at enkelte føler seg litt som det motsatte kjønn?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Uavhengig av folk er homofile eller ikke, så er jo folk forskjellige. Noen damer er veldig feminine og andre ikke. Samme med mannfolka. Ikke alle mannfolk er like maskuline.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 ..men da kan di vel ikke kalle seg for lesbisk, da er vel transeksuell mer ordet..? (eller hvordan det enn skrives) HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Kjenner du egentlig noen lesber/homser. Jeg kjenner flere, men du kjenner de ikke igjen på gata for å si det slik Så jo, de du ser skiller seg mest ut, men det finnes mange, mange flere!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Det der har jeg også lurt på.. Ofte er det også en som er "mannen" i forholdet,og en er "kvinnen" i homofile(lesbiske) forhold..Så ja..Det er snålt,synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Det er bare fordi de homofile du ser som ser ut som sitt eget kjønn tenker du er hetero.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Ja, jeg kjenner mange. Har TRE bekjente som kler seg som mannfolk, har kortkort hår, og ter seg maskulint. Pluss en av de to homoene jeg kjenner er nesten for dame å regne.. Vet jo såklart at ALLE ikke er på det viset, har en kompis som er homofil, men fremdeles ser ut som en mann og oppfører seg deretter. Likevel stusser jeg litt på disse andre.. :S HI
Gjest ->>- Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Om det er som du sier, så kan du som heterofil kvinne like gjerne forelske deg i en lesbe? Eller er det kun det mannlige underliv du er etter?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Nei, jeg vil ha en mann. Både i oppførsel, utseende, inkludert det mannlige underliv. Rett og slett en mann. Ikke noe blandingsfiksfakseri. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 Noen som så hjernevask med Harald Eia på nrk i går? Der tok de opp disse temaene, forskjellen mellom heterofile og lesbiske, var ganske interessant..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Kan jo hende at mange heterofile har lyst til å te seg som det som er normal for det andre kjønnet, men som ikke tør fordi de er redde for å bli stempla på homofile.
Gjest ->>- Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 Med andre ord fremstår ikke disse du snakker om seg som menn (kvinnene)/kvinner (mennene), men har litt andre kjønnsuttrykk enn du later til å være vant med. At det finnes mennesker som opplever seg som et annet kjønn enn de biologisk sett er, er selvsagt et faktum, men dette har lite med seksuell legning å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Heterofile og homofile mente jeg.. 21.49
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg også sett flere eksempler på at den ene mannen i homoforholdet er skikkelig dame.(Også kjent damer som er skikkelig mann,og er lesbisk).Og jeg har ikke fått noe bra teori på hvorfor i denne tråden enda :-D Jada folk er forskjellige.Men det da så mange av dem som er sånn...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #16 Skrevet 17. mars 2010 Samme her.. Noen som har en teori på hvorfor de vil se ut som det andre kjønnet når de IKKE er transseksuelle..? Og hvorfor disse "lesbene" tenner på noen som ser ut som en mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå