Lille tripsi Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Mannen er på Danmarksbåten og ringte nettopp for å høyre hva han skal handle, jeg kom ikke på noe ting... sa jeg måtte tenke litt. Så derfor spør jeg dere for tips, hva er godt og hva er billigt?
Mille** Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Sminke, parfyme, hudpleieprodukter og kanskje litt vin. Og godis. ;o)
Lille tripsi Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 Hva type godis? Det er der jeg står litt fast, kommer på toblerone..... Og navn på en god parfyme...
Mille** Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 After eight, vingummi, og ellers det meste med sukker i, hehe....er glad i godis. Parfyme er vanskelig, folk kler jo forskjellige lukter. Pleier å kjøpe noe jeg har prøvd selv først. Ellers har jeg kjøpt dior øyenskygge, YSL mascara, YSL concealer, dior leppestift, bodylotion og eight our creme fra Elisabeth Arden osv osv. )
camilla^ Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 M&M's de gule handler vi. Noe alkohol kjøper vi, men sjelden det samme. Prøver å fylle opp med litt forksjellig i skapet. Toblerone kjøper vi, man kan kjøpe det her også men det er taxfree godt for meg.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 6-pakning med menthos Djungelvræl Sånne gjennomsiktige bokser med salte pingviner Rittersport-sjokolade Toblerone Familiepakke med snickers/milkyway osv engelsk vingummi Bayleys Røyk Rødvin Smirnoff ice på ølkvoten
Lille tripsi Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2010 sologsommer...den fra Stavanger...bare kom med flere tips:)
sologsommer Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 ok. Kom akkurat hjem fra Larvik :-) pastiller evt. kjøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå