Gå til innhold

Hva handler dere på taxfree?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på Danmarksbåten og ringte nettopp for å høyre hva han skal handle, jeg kom ikke på noe ting...:) sa jeg måtte tenke litt.

 

Så derfor spør jeg dere for tips, hva er godt og hva er billigt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminke, parfyme, hudpleieprodukter og kanskje litt vin. Og godis. ;o)

Skrevet

Hva type godis? Det er der jeg står litt fast, kommer på toblerone.....

Og navn på en god parfyme...:)

Skrevet

After eight, vingummi, og ellers det meste med sukker i, hehe....er glad i godis. Parfyme er vanskelig, folk kler jo forskjellige lukter. Pleier å kjøpe noe jeg har prøvd selv først. Ellers har jeg kjøpt dior øyenskygge, YSL mascara, YSL concealer, dior leppestift, bodylotion og eight our creme fra Elisabeth Arden osv osv. :o)

Skrevet

M&M's de gule handler vi.

 

Noe alkohol kjøper vi, men sjelden det samme. Prøver å fylle opp med litt forksjellig i skapet.

 

Toblerone kjøper vi, man kan kjøpe det her også men det er taxfree godt for meg.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

6-pakning med menthos

Djungelvræl

Sånne gjennomsiktige bokser med salte pingviner

Rittersport-sjokolade

Toblerone

Familiepakke med snickers/milkyway osv

engelsk vingummi

 

Bayleys

Røyk

Rødvin

Smirnoff ice på ølkvoten

 

Skrevet

sologsommer...den fra Stavanger...bare kom med flere tips:)

Skrevet

ok. Kom akkurat hjem fra Larvik :-)

 

pastiller

 

evt. kjøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...