Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/babytid/barnestell/article557031.ece Må innrømme at det har jeg ALDRi gjort! ( hadde jo ikke bleiebarn mer enn i fem år... ) Pleide å bare la barnet ligge i vogna da hvis jeg var ute å det ikke var et stellebord i nærheten...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Nei, det har jeg aldri gjort, og kommer ikke til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg ikke barn enda, men en på vei. Kommer ALDRI til å gjøre det. Syns ikke noe om de som slenger opp puppen på cafè heller. Syns man kan dekke seg til litt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 hva mener du med å "slenge opp puppen på cafè"?å vise bar hud?å vise brystvorta?å gi babyen mat?
Gjest eelis+kian Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Kunne aldri falt meg inn. Jeg har ingen problemer med å amme på kafé, men prøver å være så diskret som mulig. De andre gjestene trenger ikke å se hele stellet mitt, hehe. Det som irriterer meg mest er de som stirrer når de ser at ungen skal ha mat. Jeg prøver å dekke meg til, men de strekker hals og prøver å få med seg så mye som mulig. Etterpå går de til avisen og klager over damer som ammer på kafé :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå