Gå til innhold

Hvilken bh str bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 75G til vanlig, men de har vokst en del nå når jeg er gravid. Gått opp ca 3 str tror jeg. Blir dyrt å bytte BH-garderoben så ofte nå om dagen, de vokser jo helke tiden, og jeg finner BH kun på Change. Skal jammen ta meg en tur i morgen hvis de har dette tilbudet her jeg bor også!

Skrevet

Jeg har to BHèr derfra og de er str 75 E. Veldig gode :)

Skrevet

Jeg kjøper bare der jeg også å handler bare på tilbud.

Kjøpte 5 truser 100 kr og det var truser for 1300 kr.

Så kan gjøre et varp,

Sjekk ut på siden dems kanskje, var jo klubb medlemtilbud så skal ikke se bort i fra at det er hele landet

HI

Skrevet

Jeg kjøpte truser der, men de er jeg ikke noe fornøyd. Men jeg syns det er viktig å ha en god bh, så ikke så nøye om trusa ikke matcher :)

Skrevet

Jeg bruker 65D. Jeg handler alle bhene mine på Lalina på Sthanshaugen

Skrevet

Bruker 75G og gleder meg til å ta brystreduksjon :) Har veldig hengete pupper, så vanskelig å finne BH som passer meg.

Skrevet

Som ikke-gravid; 75B

Som gravid med monsterpupper; 75D.

Skrevet

70H.. huff og gruff ;) leker med tanken på en reduksjon når jeg er ferdig med de barna jeg vil ha.. om jeg tør.. :P

Gjest eelis+kian
Skrevet

Brukte 70F før graviditet, nå som jeg ammer bruker jeg 70H. Spent på hva jeg ender opp på etter ammeslutt :-)

Skrevet

Sliiiiter sykt med å finne "rette" BH-er.. Bruker 100E nå, men kanskje jeg skal gå ned rundt og kjøpe større cup? Finner liksom ikke det noe sted og ender opp med BH-er som er helt feil.

Er de på change gode? Gir de god støtte? Har tuuunge pupper, og vurderer også operasjon etter jeg er ferdig med barn/amming..

Skrevet

Change har jo helt sære str. Bruker 60/65 DD når jeg handler hos dem, men 70/75 c i alle andre butikker

Skrevet

Er vel det samme åssen str man bruker så lenge bh passer og sitter bra på dine pupper.

Skrevet

Mine er ikke engang ferdig utvokst da (eller, kanskje de er det nååå)

Men jeg bruker 75C:) Er strålande nøgd! :)

Skrevet

var det ranveig r som ga siste svar her?

Skrevet

Oi... Mange med store pupper her! hehe :)

Ikke negativt ment altså!

Selv har jeg 80 B

Skrevet

HAHA, nei det kan eg love deg at det IKKJE var :D

For det første svarar eg ikkje anonymt, for det andre har eg ikkje hatt c-cup sidan tidleg på ungdomsskulen.

Etter to svangerskap og ammeperiodar er eg 80-85 H. Har kjøpt dei siste bh'ane hos www.bravissimo.com, supert utvalg og greie prisar. Drøymer om reduksjon, men må bli ferdig med ungar og få av meg nokre kilo før det blir aktuelt.

Skrevet

jeg bruker 95D til vanlig.. er i uke 25 nå, og kjenner jeg bør investere i noen nye bher nå...puppene vokser jo som bare det...noen som har noen tips hvor man finner gode bher til oss med store pupper??? gjerne noen som ikke koster flesk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...