Gå til innhold

Blir visst Ju-Ju-Be Be All stelleveske her =)


meg83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er utrolig mange fargerike og fine!! Det dumme er at ingen morsomme passer til fargen på vogna vår. Siden det måtte ha blitt svart, lurer på om jeg da heller skal satse på en billigere svart i et annet merke.. Men jeg tror fortsatt at Ju-ju-be er et supert valg!! Den prisen jeg har sett er 1095,- Fant en norsk nettbutikk: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på å kjøpe denne jeg også (selv om jeg har en fra sist). Hvilket mønster tenker dere å velge? Har vogn som er beige og svart så vurderer litt hvilken av de jeg eventuelt skal velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den frister meg veldig. Har fra før ei Baby Bjørn stelleveske. Sist jeg hadde bruk for var det veldig in med harde stellevesker. Måtte jo selvfølgelig ha den da.

Men tror nok disse er veldig mye mere praktiske. Så tror jeg går for ei ny;-)

Må jo bruke litt penger selv om jeg har egentlig alt +++++ fra forrige;-)

Men usikker på farge jeg også. Har svart Simo-vogn, så tenker det må være noe svart i den. Men personlig likte jeg veldig godt brun og rose!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. kjipt me svart da når det er såå mange fine farger.. tenker at siden vogna di er nøytral kan du ha nesten hva du vil ;p jeg skal også ha svart vogn, og dette legger ikke begrensninger på min veske (helst mannen som gjør det her i huset).. Noen som vet hvor stor den er? sånn i forhold til å ta med alt til to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...