Gå til innhold

Gravid med spiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å bli gravid med spiral? Enten er jeg syk av stress, ellers er jeg blitt gravid med spiral. Hormonspiral vel og merke.

 

Tåler ikke lukten av mat, tåler ikke lenger snus, og føler meg konstant uggen. Slik var jeg når jeg var gravid sist også, null oppkast før jeg fant det ut (langt på vei i svangerskapet) og ja. Vet ikke jeg, går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med kobberspiral da ...

Trodde hormonspiralen skulle være enda sikrere, men det er jo bare avholdenhet som bombesikkert og garantert forhindrer graviditet.

 

Du får ta en test, da får du kjapt svar på den saken ;-)

Skrevet

En venneinne av mamma har fått 3 eller 4 stk på spiralen, så joda det går an ja! :)

Skrevet

Oj, nå blir jeg ihvertfall helt vanvittig nervøs. Hahah.

Kan bare ikke få en til nå, og det var vel i bunn og grunn derfor jeg valgte spiral også. Fordi jeg er utrolig dårlig på å huske å ta medikamenter og p-piller og you name it!

 

Men det kan vel umulig være sunt?

Skrevet

etter hva jeg har hørt er hormonspiral på niva med sterilisering, og det er jp ganke sikkert. Kobberspiral er noe annet. Jeg har selv hormonspiral, og hvis du har blitt gravid med må jeg også begynne å bli nervøs, jeg har vært småkvalm en periode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...