Gå til innhold

UL i morgen, vekstestimering uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg sjekke størrelsen på lillegutt:) Da vi var på 3D i uke 27 målte de han til å bli godt over 4 kg, men det er jo ikke sikkert det stemmer. Blir spennende å se, storesøster kom ut knappe 2,8 kg tung.

Noen andre som har vært på vekstestimering? Hva ligger de små på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på vekstestimering i uke 32, da var snuppa 2 kg akkurat. Skal på ny vekstestimering tirsdag neste uke, uke 37 for å sjekke igjen da.

Grunnen til ekstra sjekk er at jeg hadde morkakesvikt med 1.mann og blir dermed fulgt opp nøye denne gangen. Så neste kontroll er veldig avgjørende for hvordan siste ukene blir. Er det tegn på noe galt, blir jeg nok satt igang. Er alt i orden kan jeg vente til snuppa finner veien ut selv :)

Hvis alt ser bra ut neste uke kommer jeg sikker til å få enda en kontroll før termin, jeg vil være på sikre siden da. Mye galt kan skje på 3 uker hvis det skulle skje noe liksom..

Blir spennende å se :)

Skrevet

Jeg skal i 20 April og har termin 16 Mai..jenta kom ut for 2.5 år si med vekt på 4314 og jeg fikk en kjempe blødning på 1.5 liter pga livmoren sviktet etter hard jobb med å bære og få henne ut mener di..ser det ut til lillegutt blir samme størrelse skal di sette meg i gang litt tidligere.....

Skrevet

Var på vekstestimering på fredag, pga babyen var liten da jeg var på kontroll mens jeg var innlagt på sykehus i januar + lave symfysemål siste ukene. 38+1 var jeg da, og ble estimert til ca. 2800-3000 gr så han var helt på gjennomsnittet nå heldigvis.

førstemann var 3850 og denne blir visst ikke så stor sier de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...