Gå til innhold

Barselgruppe i Bergen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som er med i en barselgruppe i Bergen? Jeg skal føde på KK og har termin 30 april. Jeg er ganske ny i Bergen og førstegangsfødende:)Det hadde vært veldig artig og møtt andre gravide både før og etter fødselen:) Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal også føde på KK, har termin 28 april. Vil gjerne være med på treff før og etter fødsel. Det er også en facebookgruppe som heter "Bergens mammaer" som møtes innimellom vet jeg. Kanskje sees vi på KK:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg har termin 29 april og skal føde på KK. Har ikke vært med på noe barselgruppe ennå, pga tidspunkene aldri har passet. Jeg håper jeg får tid snart. Bergens mammaene på facebook anbefales :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27.april, og skal også føde på KK. Vår første baby.

Har heller ikke vært på noe barselgruppe enda, men det høres jo kjekt ut:) Gikk gjennom Konsertpaleet på tirsdag, og der var det babykino, og maaange mødre som hadde det sosialt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vi har jo termindato 27,28,29 og 30, så sjansen for at vi hyler i kor på KK er jo stor, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 17 april :) Er min første også. Det skal være et treff for oss gravide på mandag hvis dere vil henge dere med :) Er en Event på FB gruppen Bergens mammaene. Bare å henge seg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...