Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Glatte eller hårete menn? Tenker på kroppen da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 må være litt hår. jeg liker hårete legger. spesielt hvis de er våt. litt hår på brystkassa er heller ikke å forakte men helst ikke skjegg eller overgrodd rygg. fisj!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Spiller ingen rolle. Bortsett fra hår på ryggen. Det er for meg veldig turn-off!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg likte jo glatte menn, men så møtte jeg mannen i mitt liv, og han er jo veldig hårete. Har langt hår, skjegg og masse hår på brystet. Og vet dere hva? Jeg digger det Er så mykt å ligge på brystet hans og han ser så mann ut, elsker å såpe inn brystpartiet hans. Så foretrekker at han har hår, men hadde vært litt gøy om han tok skjegget en dag siden jeg aldri har vært sammen med ham uten skjegg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Kan godt ha en god del hår.. så lenge ikke folk for panikk viss de treffer han ute en fullmåne natt
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker de best helt glatte, utenom leggene og armene, de bør han litt hår. Under armene kan det være hår også. Men rygg, bryst, ansikts-og kjønnshår vil jeg ikke ha noe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå