Gå til innhold

har dem gutten for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bf sin familie mener dem har gutten for lite, dem har klaga på det siden eg gikk fra bf og da var gutten 4 mnd, nå er han snart 11 mnd. i begynnelsen så hadde dem han en dag i uka fra 11 - 18 så holdt jeg på å miste melka å da sa jeg 3 timar var nok, det likte dem dårlig å begynte å klage mer til meg å på bygda (bor på ein veldig liten plass) det synest jeg ikke var så kjekt. så etter hvert når han ble eldre så fikk dem ha han fra 11 - 1730 noen ganger i uka. har og fått hatt han på overnatting 1 natt men det er forsatt ikke godt nok for dem. dem sier ikke noe direkte men hinter om det og snakker om det til andre. Bf er borte på reis og har vore det i fleire mnd han har egentlig aldrig vore så intressert men det er veldi viktigt for han at familien hans får ha sønnen vår. sier jeg noe i mot dem så blir det masse bråk og krangling med Bf så eg føler eg må trå varsomt for å ikke lage bråk. begynner å bli sliten av dette og vurderer å flytte vekk men det hjelper sikkert ikke blir vel bere mer bråk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da strengt talt bare bf som har "krav" på samvær med barnet, men hvis familien hans lager noe problemer, så synes jeg du skal rådføre deg med advokat som kanskje kan hjelpe dem med å forstå hvordan dette faktisk fungerer.

Skrevet

Du skriver at du holder på å miste melka di. Det er vel ikke de som ammer barnet, hva har de med det å gjøre. Jeg syns de har barnet litt for mye, du ammer jo.

Høres ikke ut som om at bf er noe særlig til barnet, hvorfor skal så besteforeldrene på liv og død ha så mye samvær med deres barn?? Du e du som er mora. Hør med en advokat eller familievernkontoret. Jeg hadde ikke latt de hatt barnet i såå mange timer, syns det var mange timer snakk om.

Skrevet

Om du vil flytte så gjør du det.

Besteforeldrene har ingen rett til sammvær. Det er kun opp til deg.

Skrevet

HALLO!

De har jo ungen altfor mye, dessuten det er jo ikke besteforeldrene som skal ha samvær. Det er jo far! Hvorfor finner du deg i dette? Du ammer ungen, dette er ikke til det beste for ungen. Si nei, og dessuten er det far som skal ha samvær. Han kommer ingen vei i retten hvis du er redd for det.

STÅ PÅ! Og vær glad du kommer unna han og hans familie. Høres jo helt skrullete ut.

Skrevet

Et annet råd. FLYTT vekk derifra. Flytt til der du har noe nettverk, foreldre, venner etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...