Gå til innhold

Noen av ungene deres som har gjort noe veldig modig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hun turte å gå på besøk alene til en venninne. Ellers har vi alltid måttet bli med. Plutselig en dag var det greit. Kjekt for oss, men en milepæl for henne.

Men om du tenker sånn á la reddet noen fra drukning og denslags, så nei. Bare fluer og annet småkryp.

Skrevet

det var noen skolegutter en gang som "mobbet" meg for lesingen min og ba meg stave ting. sa var det en liten treåring som satt skoleguttene på plass :)

det syns jeg var veldig modig gjort :)

Skrevet

Min eldste, både på den ene og andre måten. Mest på den andre måten nå for tiden, heldigvis.

Kryptisk

Gjest sug lut
Skrevet

Personlig modig, ja - stort moralsk mot og overvinnelse av store hindre for å ordne opp i noe som var blitt aldeles galt. Men ikke reddet gamle damer foran trikken og sånn, da.

Hva med dine?

Gjest amandine
Skrevet

Og hva gjorde treåringen? Om jeg kan spørre?

Skrevet

To - snart treåringen knerta en edderkopp for meg. Modigere enn det kan man vel ikke bli.

Skrevet

han kjefet på de og sa at mammaen han kan lese og at man skal være snill mot mennesker :)

Skrevet

Min 3 årige jente spiste nesten edderkopper til frokost og knuste dem mellom fingrene....helt til hun begynte på skolen og lærte at edderkopp er det samme som iiiiiiiiiiikk.

Skrevet

haha.. utrolig bra prekæs!

det gjorde småen også. jeg viste han en søt marihøne også spiste han den og lo seg igjel når han så reaksjoenen min... etter det så har jeg ikke vist han noen marihøner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...