Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jenta mi i dag: Mamma, kan vi ha pølse i brød i dag, det er det beste jeg vet.. Jeg: Men du liker jo ikke pølsebrød, du spiser det jo aldri Hun: Men det beste jeg vet er pølse i brød, så tar jeg bare vekk pølsebrødet. Jeg: men da er det jo bare pølse da Hun: nei, vi må jo ha pølsebrød også det heter jo pølse i brød!
Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Hehe.. Logisk det!=) Jeg tok min 4-åring med på kino i går. Hun fikk en jus og en slikkepinne, så kjøpte jeg popcorn på deling. Da jeg rakte henne popcornet og spurte om hun ville ha svarte hun: Nei det tåler jeg ikke. Eeh, neivel? Noe nytt siden sist vi var på kino det eller?
brooklyn Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Kjempelogisk! Her får 4åringen astma av å spise brokkoli...Proklamerer det høyt og tydelig i butikken. Blir sprø. Kan forresten nesten miste vettet av hvor påståelige de er når de er 4. Svampe-bob for eksempel, han er en ost, visstnok. "men han er jo en svamp", sier jeg, "det ligger jo i navnet! Svampe-bob". "åh mamma du bare tøyser deg. Han er jo en ost med huller i!". Det endte med at vi ble litt sure begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå