Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Når jeg skal logge meg inn trenger jeg bare å skrive brukernavnet fordi passordet kommer automatisk opp. Er det slik hos dere også. liker det ikke
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Her kommer det opp automatisk fordi JEG har stilt det inn slik :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 det er vel fordi du har trykket godkjenn eller noe slik at maskinen husker passordet ditt. er bare på din maskin.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Det er en innstilling du selv har gjort på pc'en din, og er ikke noe nettstedet kan styre. Hvordan du opphever det aner jeg derimot ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Du har nok på et eller annet tidspunkt godkjent at nettstedet skal huske passordet knytta til brukernavnet ditt. Jeg syns dette er kjempegreit,da jeg glemmer passord utrolig fort. Hilsen bedre kjent som Dumb blond fra en annen tråd her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå