Gå til innhold

Jeg er så lei av folk som sutrer!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Og som klager og syter og sier burde dere ikke ditt og jeg forventer datt og MEN SÅ INNI HELVETE GJØR DET SELV! Er det så forbanna vanskelig å forstå at med barn følger plikter og man må engasjere seg? Man må stille opp for fellesskapet, være kontaktperson og bake kaker, kjøre til turneringer og og det er jo en selvfølge?!? Og hvis flere forlanger noe nå uten å bidra en drit selv så klikker jeg i femte vinkel i offentligheten og ikke bare på krangle. Takk.

Og til de foreldrene jeg snakker om - vær glad jeg tok det her og ikke direkte. Skal nok det også, men skal telle til 10 først. Jeg går planken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er lite artig med sånne som ikke vokser av seg "få-få-fååå."

Gjest amandine
Skrevet

Nei, og vet du akkurat nå er det helt nok, det er så mye styr og jeg blir alvorlig talt søvnløs. For ikke å snakke om lei meg og fortvilet, over saker jeg faktisk ikke kan gjøre noe med men som folk likevel forventer man skal fikse.Jeg har mest lyst til å la alt ligge og bare være mamma og kjæreste og min egen jeg. Så kan de andre seile sin egen sjø. Det går vel over, som alt annet, og om hundre år osv

Skrevet

Nok er nok. Du har lov til å si fra. Folk blir sure, men det får man bare tåle. Jeg øver meg på å tåle sånt selv.

Gjest amandine
Skrevet

Øver meg, ja, men er ikke så dreven.. Sier selvfølgelig ja til alt for mye, og synes jo det er veldig ok, også, men jeg kan altså ikke trylle og det er visst en stor overraskelse for folk. Æsj. Men har fått støtte fra en mamma i klassen, så nå får jeg nok sove i natt, iallefall. Det er lettere å stå i storm når man ikke står alene;)

Gjest sug lut
Skrevet

Symp og medkjensle. Dessverre er du en Tordenskjolds soldat, og det er slitsomt og utakknemlig ofte.

Gjest amandine
Skrevet

Og nå skal jeg spise kvelds med klassikeren. Varrmt ferskt brød, en god ost og et glass vin til fruen i svart i dag! God aften, snakkes i morgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...