Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Barnefar mener jeg skal ta buss en time med mini, for å treffe de halveis, på fredag. (For så at jeg må ta bussen hjem igjen). Og at jeg skal ta buss en time igjen på søndag, for å treffe de halvveis, og ta bussen hjem igjen med mini. Selv har jeg ikke førerkort og bil, noe barnefar har. (Jeg betaler halve reiseutgiftene). Jeg ser på dette som meget tungvindt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Alternativet er at han kjører i 4 timer t/r?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Kanskje dere kan dra hele veien annen hver gang.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Høres rettferdig ut at dere møtes på halvveien
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Da kan dere ta annenhvergang. Du leverer helt fram når barnet skal dit og han gjør det samme han også når barnet skal hjem igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Hvor lang tid tar det for han å kjøre den timen med bil da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå