Gå til innhold

Har et seriøst svetteproblem:( Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svetter som en gris etter jeg ble gravid, og spesielt når jeg skal noe og virkelig ikke vil svette. Og det lukter veldig. Begynner å bli slitsomt og flaut. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får kjøpt pads til å ha under armene som suger opp svetten dersom det er der du har det største problemet. men vet ikke hvor.

før i tiden så kjørte dem vel på med talkum under armene som skulle suge til seg fuktighet. bruk deoer fra apoteket. helst parfymefrie. er ikke alltid at parmymerte deoer passer så godt sammen med ens egen kroppslukt. svettet endel selv da jeg var gravid forrige gang og jeg kunne ikke bruke parfymerte deoer. jeg luktet fjøs.

også må du drikke mer vann. har jeg hørt;)

Skrevet

Hehe, ja er under armene:p Takk for tipsa:)

Skrevet

finnes en deo på apoteket som stopper svetten! :) Den er fantastisk, brukte den et par år i puberteten, da alt vannet jeg drakk rant ut gjennom armhulene...:S Husker ikke hva den het, men spørr på apoteket, de vet det garantert! det prikker og stikker veldig i begynnelsen når du bruker den. Spørr for sikkerhetsskyld om den er trygg å bruke når du er gravid. :)

Skrevet

Det heter aluminiumklorid, og det får du på apoteket. Jeg har brukt den i flere år nå...er super.

Skrevet

Aluminiumkloriden bruker du bare noen få ganger, tar på på kvelden og vasker av om morran, og da er du tørr som ei flis i lange tider etterpå :D Brukte det også da jeg var 13-14 og hadde vannspredere under armene :P Finnes også en mildere variant du kan bruke som heter stop24. Finner du også på apoteket.

Jeg for min del har begynt å svette skikkelig i barten....perler på overleppa stadig vekk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...