Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då kan eg ENDELIG melde overgang til 2. trimester. Følest nesten uvirkelig at graviditeten berre går sin normale gang etter to års prøving og fleire spontanabortar. Denne gongen går alt berre veldig etter boka.

Har vore følgt opp for habituell abort, så i dag har eg vore på den siste tidleg-ultralyden ein har tilbod om, og alt såg bra ut. Har slutta på Crinone (progesteron-tilskot), og folat som eg har spist i to år samanhengande... skal ha min siste akupunktur-time i morgon. Kjenner meg heilt fin fysisk, og frå neste veke skal eg tilbake i full jobb etter å ha vore delvis sjukmeldt sidan slutten av januar. To av mine beste venninner er også gravide, våren er på vei, vi skal på påskeferie, og har nettopp kjøpt hus! Livet er vanvittig deilig akkurat no, og det blir mange store og spennande forandringar dette året.

No skal eg berre prøve å nyte våren og eit normalt svangerskap fram til ordinær UL og oppfølging frå veke 24. Etter tett oppfølging hittil, skal det bli rart (men godt!) å ikkje snakke med ein lege før i slutten av april.

Er ikkje sikker på kor mykje behov eg kjem til å ha for å vanke her inne, men det er iallfall godt å ha landa her. Kos dokke med graviditeten, damer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å høre - lykke til videre!! ;D

Lykkedryss fra meg!

Skrevet

Velkommen inn hit:)

Så godt å høre om når det går rette veien!

Gratulerer med nytt hus og ikke minst lille spire:)

Skrevet

Så koselig og positivt innlegg:) Gratulerer!!!

Skrevet

Aaaaaaah...unner det alt det gode dette året ser ut til å bringe deg!!

Mange klemmer fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...