Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg er ikke den mest drevne på pumping men var iallefall kjempefornøyd med elektrisk fra Medela (medela swing hadde jeg)- vet mange som har fått litt vondt i hendene med manuelle pumper... Håper noen andre med mer pumpeerfaring kommer med mere råd!
april09 & oktober10 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er fornøyd med den elektriske fra Philips Avent ISIS iQ UNO. Jeg synes at det er kjekt at alt Avent utstyret passer om hverandre. Pumpen kan brukes manuelt, på batterier eller via strømuttak. Kofferten inneholder pumpe med ekstra deler og flasker til å pumpe i med lokk og tutter, og det følger med en liten taske med et lite kjøleelement hvis du trenger å holde melken kald under transport f eks.
ღ sommerspire ღ Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Avent er super! Den bukte jeg mye med storesøster og det kom i strie strømmer. Prøvde flere andre også, men ingen var like bra som Avent sin handpumpe. De elektriske har jeg dårligere erfaring med.
ღ sommerspire ღ Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Avent sin elektriske har jeg ikke brukt altså. Men har prøvd andre elektriske.
Gjøkeredet③ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Veldig fornøyd med den elektriske til Avent her også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå