Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen har jeg hatt et problematisk svangerskap (i forhold til de to tidligere) Blandt annet med blødninger, baby som har vært for rolig osv osv. Det har vært noen turer på sykehuset for å si det sånn.

Iallefall. Alt dette har fått meg til å tenke. Mye, blandt annet på at kanskje denne babyn melder sin ankomst tidligere enn termin. Noen som kan svare på hva som kan være senarioet om man får babyn i uke 33-34? Hvor lenge må man være på sykehuset. Hvilke komplikasjoner er vanlige. Både med en gang, og senere i barnets liv?

Jeg vet at det ikke finnes noen fasitsvar. For det er forskjell fra barn til barn. Men om noen vil dele det de vet, eller har erfart ville jeg vært kjempe takknemlig. Tror det kanskje kan hjelpe meg med tankene mine. Jeg er så fryktelig redd for at noe skal gå galt. I tillegg har jeg jo to små fra før som jeg må ta meg av. Kjenner at usikkerhet rundt dette er med på å tappe meg for krefter psykisk.

Håper det er noen vennlige sjeler der ute som vil dele sine tanker, kunnskap og erfaringer med meg :)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...