Gå til innhold

Her var det lite liv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det jammen ikke vært mye aktivitet idag, hva har dere gjort idag? Jeg har vaska puter, dyner, sengetøy og laken og vært ute å handla nye planter og blomster.

Vært en tur i hobbybutikken å kjøpt inn ting som vi skal bruke til å lage påskepynt, og gutten min har tatt 2 klasse vaksina idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først begynte jeg med en treningsøkt kl 06.45, kom hjem før huset våknet, GODT å være så opplagt så tidlig på morgenen. Så bars det på jobb frea 10-16, dro hjem til middag, kjørte jentungen på streetdans, før jeg selv tok dagens andre treningsøkt kl 19.00.... så hjem til FARMEN... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...