Lene~mor til tre Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Her har det jammen ikke vært mye aktivitet idag, hva har dere gjort idag? Jeg har vaska puter, dyner, sengetøy og laken og vært ute å handla nye planter og blomster. Vært en tur i hobbybutikken å kjøpt inn ting som vi skal bruke til å lage påskepynt, og gutten min har tatt 2 klasse vaksina idag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Først begynte jeg med en treningsøkt kl 06.45, kom hjem før huset våknet, GODT å være så opplagt så tidlig på morgenen. Så bars det på jobb frea 10-16, dro hjem til middag, kjørte jentungen på streetdans, før jeg selv tok dagens andre treningsøkt kl 19.00.... så hjem til FARMEN... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå