Tre tette! *07+10+11* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Hvor ofte er det vanelig å ha kynnere egentlig? Og når skal man bekymre seg?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har masse kynnere.. særlig hvis jeg går litt mye på jobb eller leker med 1,5 åringen så jeg må bøye meg, løfte osv.. Ganske kraftige, sånn at jeg må stoppe opp og puste, helst sette meg. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, er vel bare kroppen som holder på å gjøre seg klar. Nærmer seg jo fødsel!
2010 Mammaen Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Har hatt en del kynnere siden uke 20, og er til tider hyppige. Er nå 31+4 og min jm sier at det bare er bra med kynnere fordi dette er kroppens måte å forberede seg på. Alle har kynnere, men det er ikke alle som merker dem. Ofte vil man merke det bedre hvis man er flergangsfødende. Det er derfor ikke noen grunn til å bekymre seg hvis det ikke er ekstremt plagsomt og grenser til vondt. Det kan da være grunn til sykemelding f.eks. Man skal også unngå tunge løft etc hvis det gir mye kynnere. Ta det opp med jm eller legen din :-) De vil kunne hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå