millimams Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Dette er kanskje ikke rett forum men regner med at noen fortsatt er her inne. Jeg fødte for en uke siden og lurer på hvordan andre føler seg "der nede" etter vaginal fødsel? Jeg har mange rare vondter- noe som sikkert er helt normalt, men lurer på hvor lang tid det vil ta før man føler seg normal?? Synes det fortsatt er litt stress å gå normalt, samt noen sittestillinger. Føler noen ganger fortsatt litt nedpress- andre? Klarer ikke gå fort og føler stadig en trang til avføring. Rare følelser. Lurer på hvordan andre har det??
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 jeg fødte for 3 uker siden i dag og det tok 2 uker før jeg begynnte å kunne sitte ordentlig. Følte meg også rar der nede,strammet og var vondt. Var ikke sånn med førstemann,men denne gangen var det mer voldsomt da babyen ble tatt med vacum så kan jo være derfor jeg har vært sånn. Først nå i det siste jeg har begynnt å klare å tørke meg etter å ha vært på do. Så jeg tror nok sånn du har det er ganske normalt.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Her er babyforumet til BIM (småtroll 0-1 år), sikkert flere som kan svare deg der=) http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/3003 og grattis så mye m den lille forresten:)
spireliten Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Etter å ha født nr føltes det som om jeg gikk med noe mellom beina. Akkurat som om det var noe inni kjeden min som gnisset på en måte. Jm sa at det nok var livmortappen som var forlenga enda etter fødselen. Kanskje er det den du kjenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå