Gå til innhold

ferie i utlandet og gravid, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi,Skal reise 2 uker på ferie nå, er 23 uker..

Noen som har erfaringer med utenlandsopphold unders svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vert på to utenlandsturer så langt i graviditeten!!

Ca 8 uker på veg vare jeg i syden, litt kvalm, men heldigvis ikke noe særlig!!

Ca 21 uker på veg var jeg på storbyferie! Det gikk helt supert!! Var selvsagt sliten på kveldene etter lange dager med mye gåing og slikt, men da sovnet jeg vertfall godt selv om det var i fremmed seng!! =)

Ca 25-26 uker på veg skal jeg til Island! Det gleder jeg meg masse til! Her velger jeg å mannen å ikke reise alene, siden det nok blir mye aktivitet på en slik ferie, så har jeg muligheten til å ta det med ro uten at det går utover ham!

Jeg kan ta en dag på hotellet dersom jeg er sliten!

Men så har jeg vert i veldig god form gjennom hele svangerskapet! Å det regner jeg nesten med at du også er, ellers hadde det vel ikke fristet så mye med et utenlandsopphold!!

God tur sier bare jeg!

Skrevet

Hei

Jeg har akkurat kommet hjem fra en liten uke på Aruba. Jeg venter tvillinger og er nå 23 uker på vei. Jeg hadde UL og doktor time et par dager før jeg dro så jeg viste at alt var iorden. Og alle sa det var ok at jeg dro. Jeg har i det siste hatt endel kramper i magen, kynnere tenker jeg og har nå tatt det mere med ro. Jeg var nøye med å hvile mye, drikke mye og holde meg unna solen. Det var veldig varmt der. Flyturen gikk fint og igjen så passet jeg på å drikke mye og bevege meg og hadde selvfølgelig på støtte strømper.

Så jeg har hatt en super tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...