Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Da skal mann og barn på ferie i to uker mens jeg er hjemme og jobber. Uff! Har dere noen gode forslag til morsomme ting jeg kan finne på hjemme om kveldene. Nesten alle ndre jeg kjenner skal også bort. Dette ser ut til å bli noen ensome uker. Jeg kan jo ikke sitte på nettet hver kveld heller, selv om dere er hyggelige ;-)
1,2 også 3 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Ta deg en tur på biblioteket og lån masse bøker.... Organiser bilder/album (hvis ikke du har alt digitalt), sett av ihvertfall en kveld til "spa behandling" med ansiktsmaske, hårkur osv. Har du en hobby? Hvis du har gå til innkjøp av noe nytt utstyr til denne..... Lån mange feel good filmer( kjedelig med sippefilmer hvis man skal beholde humøret og komme seg igjennom disse ukene). Gå tur/tren hver kveld. Da føler du deg bra og får god samvittighet. Sett deg ned med en kokebok/ nettet og finn en ny middagsrett du skal prøve hver dag... Dette var det jeg kom på i farten:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå