Gå til innhold

Bringebærbladkapsler?? Erfaringer?? se hiiiit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle svar mottas med takk:D det er nok sikkert et spm, som har vært tema maaaange ganger her, men da får de som vil dele erfaringer dele, og de som ikke vil, synge en sang i mellomtiden:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann i kroppen! Sinnsvake mengder vann i kroppen. Aldri mer. Det er min erfaring.

Skrevet

Jeg kjøpte noen bringebærblad kapsler på helsekosten, som jeg brukte den siste måneden i svangerskapet, og både jeg og jordmora trodde at det hadde en utrolig positiv effekt på fødselen. Hu ville ialf ha navnet på de kapselne i ettertid. Jeg hadde ialf den drømmefødselen, og revna ikke i det heletatt..

Skrevet

Jeg begynte på disse 5 uker før termin.

Er bombesikker på at disse fungerte.Fødte 2 uker før termin.

Jeg hadde en fantastisk styrtfødsel uten en eneste rift. Var i kanonform, og dro hjem 18 timer etterpå :)

Skrevet

Jeg begynnte og på dem 5 uker før fødsel, fødte dagen før termin. Revna og måtte klippes i alle rettninger. Over en time på å sy meg sammen igjen. Kanskje de virker, jeg kommer ikke til og bruke de neste gang da jeg ikke tror de funker. :)

Skrevet

jeg tror ikke det fungerer. Har brukt det, og er nå to uker over termin. Men nå tror jeg ikke noe virker lengre, har prøvd alt! Jeg har gitt opp og innsett at barnet kommer når det kommer

Skrevet

Jeg brukte dem fra 5 uker før fødsel. Tror det virka for meg. Fødsel varte i 7 timer fra første rie. Revna litt da, men ellers gikk det fort og greit.

Skrevet

Begynte 5 uker før termin, å syntes det funket, bare noen dager senere hadde jeg mye modningssmerter, hadde det så si vær dag fram til fødsel..

Plagsomt, men det måtte vel til!

Fødte 1 dag før termin, å revnet ikke.. bare noen små sår:-)

Kjøpte mine på www.urtesenteret.no , 142 kr,-

Skrevet

Eg begynte 6 uker før termin. Fødte 2 dager etter termin, fødselen varte i 18 timer og revnet skikkelig... Så for meg er det på ingen måte noen vidunderpiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...