Gå til innhold

Er 1l kaffi til dagen mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor mye kaffi folk egentlig drikker...

Både gravide og ikke gravide?

Jeg er ikke gravid og drikker rundt 1 liter til dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som drikker kaffi der ute?

Skrevet

blir jeg gravid vil jeg ikke drikk mer en 2 krus til dagen, ellers drikker jeg litt mer i perioder, men fast en liter til dagen, vil jeg si er litt avhengig ja hehe, gå over til mei lis grønn te, den er enda mer effektiv, smaker bedre å mye sunnere, har jeg den i hus drikker jeg ikke kaffe i det hele tatt :-)

Skrevet

Hmmm... kanskje det var en ide.ja... Takk for tipset:) Ikke akkurat sunt med så mye kaff..Men er nok også litt avhengig.

HI

Skrevet

litt er sundt å sier de jo :-) , å viktig å få i seg veske, av andre slag, melk, vann etc, bytt ut noe av den da :-)

Skrevet

Kan lett drikke 1 l kaffe om dagen.

Nå er jeg gravid, og prøver begrense meg til et par krus (vanlig kaffe) om dagen. Går som regel greit, av og til blir det litt mer. Drikker mye koffeinfri, eller blander koffeinfri og vanlig kaffe (Særlig til morgenkaffen). Når jeg drikker koffeinfri drikker jeg så mye jeg vil. Har likvel litt dårlig samvittighet for bollen da, men jeg ELSKER kaffe, og nå som jeg er gravid, synes jeg det er enda bedre enn vanlig.

Kjenner ikke forskjell på koffeinfri og vanlig, så om du synes det blir litt mye kaffe, anbefaler jeg deg å mixe koffeinfri og vanlig, eller lage koffeinfri feks til kvelden :)

Skrevet

Ja, vi elsker kaffi ;) Godt å høre at det er flere som hiver i seg kaffien:) Visst lenge at jeg drikker mye kaffi, men i dag har jeg vært alene hjemme hele dagen, så kun meg som har tømt kanna med kaffi... Og den er på 1l.. Ofte setter jeg på en ny kanne til kvelden. Huff, hørtes plutselig veldig ille ut dette...Kommer til å slite når jeg blir gravid, men må nok prøve meg på løsningen din :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...