Gå til innhold

Sove på magen og 2. trimester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å sove på magen! Er det noen grense for hvor lenge man kan gjøre det/ikke bør gjøre det? 2. trimester idag og kan endelig puste litt ut. Ikke sagt det på jobb enda, får det bare ikke til. Noen som har noen tips?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 15 og sover fortsatt på magen, men begynner å kjenne at det blir ubehagelig etter en stund... Tror ikke det er noe problem så lenge du merker at kroppen din ikke reagerer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma sov på magen med meg helt til 8. mnd, og det gikk jo fint me meg ;p liker selv å sove på magen, men klarer ikke så lenge a gangen nå som magen begynner å bli stor..

tips for å si det på jobben: hopp i det.. bedre å bare si det nå.. si at du ville være sikker på at du klarte 12 uker.. jeg sa det tidlig fordi jeg ble dårlig, og de fikk fortsatt "sjokk" da jeg ble sykemeldt.. og nå vil de ikke skrive kontrakt videre med med (gått et år på vikariat, ble lovet fast stilling muntlig).. kjipt er det, og min erfaring er at noen arbeidstakere syns det er en kjip beskjed å få.. men det beste er å si det dessverre, det vil jo snart synes på deg.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Godt å høre, da kan jeg sove på magen en stund til :-) I like!!

Fikk endelig fortalt det på jobb i dag. Phu! Alle synes det var veldig hyggelig! De trodde jeg bare hadde lagt på meg, hehe..Så det synes nok mer enn jeg tror selv.. Har heldigvis hatt fast stilling i over et år så trenger ikke være redd for videre kontrakt. Kjipt at de ikke vil forlenge kontrakten med deg, er trist at det skal være sånn... Men masse lykke til til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...